  • 1. Data: 2010-04-19 17:34:09
    Temat: Jaki kabel mam dokupic do zasilacza ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Mam taki zasilacz do laptopa :
    http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.
    do?lndocid=MIGR-62293
    Ma on wejscie zarowno na 230 AC jak i 12 DC. Zgubilem jakis czas temu ten
    drugi kabel. Jak symbol ma ten kabelek, abym mogl go dokupic. Nie mam
    pojecia

    Fantom

  • 2. Data: 2010-04-19 19:32:20
    Temat: Re: Jaki kabel mam dokupic do zasilacza ?
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    On 2010-04-19 18:34, Fantom wrote:
> [...]
    > Ma on wejscie zarowno na 230 AC jak i 12 DC. Zgubilem jakis czas temu
    > ten drugi kabel. Jak symbol ma ten kabelek, abym mogl go dokupic. Nie

    do?lndocid=MIGR-72900

    ?
    ("Features and specifications")

    --
    Dominik

  • 3. Data: 2010-04-21 06:48:20
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    do?lndocid=MIGR-62293

    > http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.
    do?lndocid=MIGR-72900

    > ?
    > ("Features and specifications")

    To inna ladowarka - skad mam wiedziec, ze kabel bedzie pasowal ? A z tego co
    widze na zdjeciach to na 100 % nie.

    Fantom