  • 11. Data: 2013-07-29 11:24:59
    Temat: Re: Jaki androidowiec do 1000z?
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    z-gwarancja-i3406254761.html

    > hmmm... może i chińszczyzna to jakieś rozwiązanie? Musze popatrzeć na

    to Lenovo czy to nie IBM się sprzedał dla lenovo, jakieś 2 lata temu miałem
    laptopa lenovo
    nie było tak źle

  • 12. Data: 2013-08-02 23:51:56
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> wrote in message
    > to Lenovo czy to nie IBM się sprzedał dla lenovo, jakieś 2 lata temu miałem
    > laptopa lenovo
    > nie było tak źle

    ibm sprzedal lenovo tylko prawa do laptopow (projekty, prawo do uzywania nazwy
    ibm w okresie przejsciowym itd.)

    chinszczyzna w tym kontekscie to fakt ze te telefony sa produkowane w
    chinach ale co wazniejsze dla chinczykow czyli dual sim albo wiecej i
    czesto dodatkowo tv (preinstalowane chinskie aplikacje, najczesciej
    wyciete jezyki poza en i cn itd. itp.)

    ogolnie jakosc komorek lenovo jest w miare, topowe modele nie odstaja
    od reszty a te z dolu widelek cenowych zazwyczaj sa akceptowalne