  • 1. Data: 2010-12-07 10:31:43
    Temat: Jaka tv cyfrowa?
    Od: "Angorm" <A...@w...pl>

    Jakis czas temu mialem canal +. Na dachu zostala mi antena. Z uslug tej
    firmy nie korzystam w tej chwili.
    Chcialbym jednak przed swietami miec jakas telewizje cyfrowa w domu za
    niewielkie pienieadze.
    Czy mozecie cos polecic?
    Kto ma teraz najlepsza oferte?
    A moze nie bawic sie w abo tylko wziac np. tv na karte?
    ale jakie beda tu dodatkowe koszty? nowy talerz? dekoder?
    Jakie to wszystko koszty?

  • 2. Data: 2010-12-07 10:34:31
    Temat: Re: Jaka tv cyfrowa?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Chcialbym jednak przed swietami miec jakas telewizje
    > cyfrowa w domu za niewielkie pienieadze.
    > Czy mozecie cos polecic?
    > Kto ma teraz najlepsza oferte?

    Następne pytanie nienachalnie inteligentne ;-). Uważasz że
    każdy grupowicz zna Twoje upodobania i wie co lubisz
    oglądać?

    > A moze nie bawic sie w abo tylko wziac np. tv na karte?

    To chyba najtaniej CI wyjdzie skoro niczego nie
    precyzujesz...

    > ale jakie beda tu dodatkowe koszty? nowy talerz? dekoder?
    > Jakie to wszystko koszty?

    Tyle co doładowania i zakup tunera.

  • 3. Data: 2010-12-07 10:36:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Angorm" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > firmy nie korzystam w tej chwili.
    > Chcialbym jednak przed swietami miec jakas telewizje cyfrowa w domu za

    Zależy co chcesz oglądać.
    Najtaniej wychodzi dvb-t (naziemna) - jest darmowa, o ile jesteś w zasięgu.
    Potem (TnK) Telewizja Na Kartę.

    > A moze nie bawic sie w abo tylko wziac np. tv na karte?
    > ale jakie beda tu dodatkowe koszty? nowy talerz? dekoder?

    Dekoder do TnK możesz kupić za kilkadziesiąt złotych, pasują niektóre
    starocie od Cyfry, z wgranym alternatywnym softem.
    Może dojść konieczność zakupu nowego konwertera.
    Też coś w ten deseń.

  • 4. Data: 2010-12-07 10:51:20
    Od: "Angorm" <A...@w...pl>

    chodzi mi o polskie kanaly. Ale takze o discovery.
    Rozumiem, ze kanaly typu discovery czy bbc albo national sa tylko na
    kodowanych platformach? NC tylko na Cyfra+?

    A gdybyscie - tak ogolnie - mieli powiedziec kto ma naj oferte dla
    przecietnego kowalskiego? Polsat C?

  • 5. Data: 2010-12-07 10:56:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > chodzi mi o polskie kanaly. Ale takze o discovery.

    Nikt za Ciebie nie określi które kanały muszą być.

    > Rozumiem, ze kanaly typu discovery czy bbc albo national sa tylko na
    > kodowanych platformach? NC tylko na Cyfra+?

    Co to jest NC?

    > A gdybyscie - tak ogolnie - mieli powiedziec kto ma naj oferte dla
    > przecietnego kowalskiego? Polsat C?

    Zależy co Kowalski ogląda.

  • 6. Data: 2010-12-07 11:07:22
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Zależy co Kowalski ogląda.

    Dokładnie :-). Gdyby patrzeć co PRZECIĘTNY Polak/Polka
    ogląda to wystarczyłyby tylko TVN Style, TVN Turbo, Polsat
    Cafe, Zone Romantica i pare tego typu chłamowatych
    kanałów...

  • 7. Data: 2010-12-07 11:53:11
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Rozumiem, ze kanaly typu discovery czy bbc albo national sa tylko na
    > kodowanych platformach? NC tylko na Cyfra+?

    co Ci szkodzi sprawdzic ?

    > A gdybyscie - tak ogolnie - mieli powiedziec kto ma naj oferte dla
    > przecietnego kowalskiego? Polsat C?

    "naj" oferte ma ten klient, ktory siegnie do stron trzech operatorow i
    czterech marek, okresli swoje wymagania bezwgledne, a nastepnie porowna, za
    ile moze to miec w poszczegolnych ofertach

  • 8. Data: 2010-12-07 12:02:59
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Angorm napisał:
    > Chcialbym jednak przed swietami miec jakas telewizje cyfrowa w domu za
    > niewielkie pienieadze.
    > Czy mozecie cos polecic?

    To zależy co chcesz oglądać...

  • 9. Data: 2010-12-07 22:15:55
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Robert_J <d...@o...pl> napisał(a)

    > Dokładnie :-). Gdyby patrzeć co PRZECIĘTNY Polak/Polka
    > ogląda to wystarczyłyby tylko TVN Style, TVN Turbo, Polsat
    > Cafe, Zone Romantica i pare tego typu chłamowatych
    > kanałów...

    Dziwna ta Twoja statystyka :). Te kanały mają (zgaduję) oglądalność w
    gracicach błędu statystycznego. Przeciętyny Kowalski ogląda
    TVP/Polsat/TVN.

    --
    Tomek

  • 10. Data: 2010-12-07 22:56:02
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > Dziwna ta Twoja statystyka :). Te kanały mają (zgaduję) oglądalność w
    > gracicach błędu statystycznego.
    I dlatego Kowalski nie wie, jak jeść bezy....