  • 1. Data: 2013-10-08 18:52:43
    Temat: Jaka klawiatura?
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Ergonomiczna, z dużym skokiem

  • 2. Data: 2013-10-08 18:55:34
    Temat: Re: Jaka klawiatura?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Borneq" napisał w wiadomości grup
    > Ergonomiczna, z dużym skokiem

    Olivetti Lettera 22

  • 3. Data: 2013-10-08 19:08:05
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    > Użytkownik "Borneq" napisał w wiadomości grup
    >
    > Olivetti Lettera 22

    Ma duży skok ale nie jest ergonomiczna

  • 4. Data: 2013-10-08 19:18:01
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    > Ergonomiczna, z dużym skokiem

    Klawiatura musi mieć podpórkę pod nadgarstki a klawisxe nie wypukłe tylko
    wklęsłe, jedynie spacja może być płaska lub wypukła

  • 5. Data: 2013-10-08 19:32:21
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    > Klawiatura musi mieć podpórkę pod nadgarstki a klawisxe nie wypukłe tylko
    > wklęsłe, jedynie spacja może być płaska lub wypukła

    Czy klawiatury Natec są dobre? trochę zniechęca mnie, że podpórka pod
    nadgarstek jest tylko dla lewego nadgarstka a prawy jest dopiero przy
    klawiaturze numerycznej

  • 6. Data: 2013-10-08 21:00:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Borneq" napisał w wiadomości grup
    > Klawiatura musi mieć podpórkę pod nadgarstki a klawisxe nie wypukłe tylko
    > wklęsłe, jedynie spacja może być płaska lub wypukła

    W takim razie Mad Catz Cyborg Gaming Keyboard S.T.R.I.K.E. 7

  • 7. Data: 2013-10-08 22:54:17
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-10-08 18:52, Borneq pisze:
    > Ergonomiczna, z dużym skokiem

    Poszukaj dodatkowo takiej, która ma podświetlane literki na klawiszach
    (nie mylić z podświetleniem całych klawiszy)

  • 8. Data: 2013-10-08 23:36:29
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    > W takim razie Mad Catz Cyborg Gaming Keyboard S.T.R.I.K.E. 7

    10 razy za droga, żeby tyle płacić za klawiaturę? >1200 zł, Gdyby nie cena,
    klawa byłaby całkiem niezła

  • 9. Data: 2013-10-08 23:37:40
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    > Poszukaj dodatkowo takiej, która ma podświetlane literki na klawiszach
    > (nie mylić z podświetleniem całych klawiszy)

    To się przydaje, na laptopie brakuje mi poswietlenia

  • 10. Data: 2013-10-09 00:12:16
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-08 23:36, Borneq pisze:
    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > 10 razy za droga, żeby tyle płacić za klawiaturę? >1200 zł, Gdyby nie cena,
    > klawa byłaby całkiem niezła

    Ta kosztuje 95 zł., ale na USB.
    http://r.twenga.pl/g3.php?pg=RDsxMTc1MzI0MDE0NjU0MzY
    0NzE4OzUxMTAyMjE7aHR0cDovL25va2F1dC5wbC9DbGljay9ST2Z
    mZXIvP2NsaWNrPTBoNnJpNFBhMXZxa3R2SnZKcXA5UnpDWEw0OHh
    QSmxndHZWT0FoJHR2WGE3dXdpWipVWU42dDZHVFk4aXEwVEdKNEh
    LZXVHZE55UXFtYjJPS3NLVEF4SG9KdmJ1KjJBY09Lbll6RmtkN3M
    1cFFRKlYyYWxXSXdfLkFQSTszZjUyNzQ4NDU4M2UwZjQ3ODcyZTE
    2N2Y1OTYzMjhiZQ%3D%3D&dac=1

    --
    animka