  • 1. Data: 2021-12-16 12:47:33
    Temat: Jaka kamerka?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Jakie kamerki są teraz na topie?
    Potrzebuję kupić coś na gwiazdkę i chciałbym, aby miała przyzwoite
    parametry: szeroki kąt widzenia, dobrą rozdzielczość i aby po zmroku też
    coś było widać (o ile to możliwe). Budżet do 400 zł (ewent. 500)
    Z góry dzięki za podpowiedzi.
    Jacek

  • 2. Data: 2021-12-16 12:49:29
    Temat: Re: Jaka kamerka?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-12-2021 o 13:47, Jacek pisze:
> [...]
    > parametry: szeroki kąt widzenia, dobrą rozdzielczość i aby po zmroku też
    > coś było widać (o ile to możliwe). Budżet do 400 zł (ewent. 500)

    Musisz kupić dwie.
    W jednej będzie coś widać po zmroku (w sensie tablice rej), a druga
    będzie do 500 zł...

  • 3. Data: 2021-12-16 12:57:38
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2021-12-16 o 12:47, Jacek pisze:
> [...]
    > parametry: szeroki kąt widzenia, dobrą rozdzielczość i aby po zmroku też
    > coś było widać (o ile to możliwe). Budżet do 400 zł (ewent. 500)

    ostatnio wybierałem i robiłem risercz

    nic lepszego od 70mai nie kupisz

  • 4. Data: 2021-12-16 13:05:06
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 16.12.2021 o 12:49, Cavallino pisze:
    > Musisz kupić dwie.
    > W jednej będzie coś widać po zmroku (w sensie tablice rej), a druga
    > będzie do 500 zł...
    Tak żem czuł ;-)
    A jak zwiększę budżet powiedzmy do 700, to jest szansa?
    Jacek

  • 5. Data: 2021-12-16 14:44:45
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]

    > parametry: szeroki kąt widzenia, dobrą rozdzielczość i aby po zmroku też
    > coś było widać (o ile to możliwe). Budżet do 400 zł (ewent. 500)

    Po przeanalizowaniu różnych za i przeciw, ja zdecydowałem się na 70mai.
    Kupiłem na Aliexpress zestaw A800s z tylną kamerą i czujnikiem
    parkingowym za 115 dolarów. Na trzeci dzień już była u mnie.
    Muszę się jeszcze tylko zmobilizować i zamontować.
    Teraz jeszcze czekam na dostawę filtrów polaryzacyjnych, naprawdę się
    przydają.

    --
    -
    Akarm

  • 6. Data: 2021-12-17 18:33:05
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > parametry: szeroki kąt widzenia, dobrą rozdzielczość i aby po zmroku też
    > coś było widać (o ile to możliwe). Budżet do 400 zł (ewent. 500)

    Zanim kupisz kamerkę, spraw sobie lupkę do przeszukiwania tej grupy... I
    w ogóle Internetu.
    T.

  • 7. Data: 2021-12-20 11:47:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 16.12.2021 o 12:47, Jacek pisze:
> [...]
    > parametry: szeroki kąt widzenia, dobrą rozdzielczość i aby po zmroku też
    > coś było widać (o ile to możliwe). Budżet do 400 zł (ewent. 500)

    https://www.youtube.com/watch?v=SuVANO4Jcow

    Mam tą górną i jestem bardzo zadowolony.
    Link jest z porównania do 70mai - poszukaj też innych, bo na końcu
    filmiku jest reklama viofo, więc nie wykluczam jakiejś "stronniczości" :)

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    tu inny link:
    https://www.youtube.com/watch?v=LteHLKYg_gU