  • 1. Data: 2011-11-18 12:16:06
    Temat: Jaka kamera cyfrowa jest obecnie do polecenia?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Jakaś dobra kamera cyfrowa do 2000 PLN

  • 2. Data: 2011-11-18 15:24:01
    Temat: Re: Jaka kamera cyfrowa jest obecnie do polecenia?
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-11-18 13:16, rageofhonor pisze:
    > Jakaś dobra kamera cyfrowa do 2000 PLN

    Dobre kamery cyfrowe kosztuja duzo duzo wiecej a za 2kzl to wszystko
    jedno co kupisz i tak to najtansze gowno bedzie.

  • 3. Data: 2011-11-18 16:11:30
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 18.11.2011 16:24, Jerzy Dombczak pisze:

    > Dobre kamery cyfrowe kosztuja duzo duzo wiecej a za 2kzl to wszystko
    > jedno co kupisz i tak to najtansze gowno bedzie.

    jak zwykle pomocny...

    film z przyjęcia urodzinowego, albo dzieci w parku, zrobiony kamerką HD
    na kartę mocro sd4gb (staram się opisać wątłość i miernotę kamerki
    podobnej do paczki papiersów) jest o wiele wiele lepszy niż ten zrobiony
    kamerą sony( czy też innego wiodącego producenta) kupioną 10 lat temu,
    która nagrywa (na taśmy)PAL lub coś podobnego.
    Teraz sam sobie wybierz czy zależy Ci na tym żeby przetwornik "widział"
    hd, czy też przede wszystkim potrzebujesz porządnej optyki. Obawiam się
    że jeśli jedno i drugie, to będzie drogo, i może się okazać ze 90% pań z
    gdańska nie zauważy różnicy....
    ToMasz
    PS
    wejdź na youtube i pooglądaj filmiki!

  • 4. Data: 2011-11-18 18:09:32
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

> [...]
    > hd, czy też przede wszystkim potrzebujesz porządnej optyki. Obawiam się że
    > jeśli jedno i drugie, to będzie drogo, i może się okazać ze 90% pań z

    A mozesz podac link do jakiegos .filmu rzeczywiscie zrobionego taka kamerka
    ktory wedlug Ciebie jest lepszy niz ze starej kamery?
    Bo mijakos nie udalo sie takiego znalezc. Albo mam za dobra stara kamere

  • 5. Data: 2011-11-18 21:23:08
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 18-11-2011 16:24, Jerzy Dombczak wrote:

    > Dobre kamery cyfrowe kosztuja duzo duzo wiecej a za 2kzl to wszystko
    > jedno co kupisz i tak to najtansze gowno bedzie.

    To jak nazwiesz kamery za 300 PLN ? A chinczyki robia takie.

    Pozdr

    Marek

  • 6. Data: 2011-11-18 21:34:21
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-11-18 22:23, Marek Borowski pisze:

    > To jak nazwiesz kamery za 300 PLN ? A chinczyki robia takie.
    >
    > Pozdr
    >
    > Marek

    Wiesz hindusi produkuja samochod wabi sie TATA nano ale do mercedesa mu
    daleko, w sumie i to i to jezdzi pytanie tylko czy takie tata nano
    pojezdzi tyle co mercedes i czy jezdzi sie nim tak samo wygodnie jak
    mercedesem.

  • 7. Data: 2011-11-18 22:22:04
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Naturalnie.
    Dlatego KAŻDY człowiek powinien jeżdzić Mercedesem, a lepiej Bentleyem.
    Nie wątpię , że JD uważa się za człowieka ,który absolutnie na taką wygodę i
    status zasługuje.
    Kamęrę też trzeba mieć super hitech profesional double HD z optyką Leica.
    Jak widać wyścig szczurów ma swoich nie przemijających wyznawców.
    Na zdrowie...

    [na marginesie...to człowiek robi zdjęcia (filmy), a nie kamera]
    [jak się nie ma pomysłu, zdolności, rozumu to nic nie pomoże]
    [wszelako już książę Francois de la Rochefoucauld powiedział "Nikt nie jest
    zadowolony ze swojej fortuny, za to każdy ze swego rozumu" ]

  • 8. Data: 2011-11-19 12:14:54
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Wiesz hindusi produkuja samochod wabi sie TATA nano ale do
    > mercedesa mu daleko, w sumie i to i to jezdzi pytanie
    > tylko czy takie tata nano pojezdzi tyle co mercedes i czy
    > jezdzi sie nim tak samo wygodnie jak mercedesem.

    Śmiem twierdzić że obecnie produkowane mercedesy nie
    odbiegają już trwałością od innych "średnich" aut. Niestety
    odbiegają od nich znacząco ceną :-). Za jednego mercedesa
    kupisz calą rodzinę tatusiów, będziesz mógł je wymieniać co
    2-3 lata, a ich sumaryczny czas życia będzie zdecydowanie
    dłuższy niż tego jednego mietka :-). Oczywiście komfort i
    prestiż to inna sprawa...

  • 9. Data: 2011-11-19 12:32:59
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 18/11/2011 21:34, Jerzy Dombczak wrote:

> [...]
    > daleko, w sumie i to i to jezdzi pytanie tylko czy takie tata nano
    > pojezdzi tyle co mercedes i czy jezdzi sie nim tak samo wygodnie jak

    Jakbys to pisal 20 lat temu to bym sie zgodzil. Dzisiaj, jak juz ktos w
    tym watku napisal, Mercedesy nie odbiegaja juz tak bardzo od 'sredniej
    samochodowej' jesli chodzi o jakosc i trwalosc.

    PS: Nie, to nie sa 'opowiesci z trzeciej reki'. Sprawdzone osobiscie ;-(

    --
    Jerry1111

  • 10. Data: 2011-11-19 16:00:07
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 18.11.2011 19:09, Gomez pisze:

    > A mozesz podac link do jakiegos .filmu rzeczywiscie zrobionego taka
    > kamerka ktory wedlug Ciebie jest lepszy niz ze starej kamery?
    > Bo mijakos nie udalo sie takiego znalezc. Albo mam za dobra stara kamere
    najlepiej było by uskutecznić jakieś równoległe porównanie. niestety nie
    mam starej kamery. Co do nowych chińskich kamerek, szukaj takiej która
    ma przetwornik/chip (>=720p) o nazwie ambarella. Nie tyle zeby to była
    jakaś super firma, ale przynajmniej wiadomo ze materiał wynikowy nie
    jest interpolowany. Tu masz próbkę (niestety to "firmowa" kamera, ale no
    namy też tak kręcą)
    http://www.youtube.com/watch?v=U0zYFSBxB84
    poprostu poszukaj abmarella i hd w nazwach

    inna kamera, nie polecam, ale chodzi o to zebyś wiedział czy taka jakość
    Ci wystarczy to keychain 808 ver 11
    http://www.youtube.com/watch?v=U0zYFSBxB84
    http://www.youtube.com/watch?v=5O7sf84qPzQ
    weź jednak pod uwagę że urządzenie waży parę gram i drży w rękach i
    niema wcale optyki. Optyka ma niebagatelne znaczenie, niemniej jednak
    nie większe niż możliwości przetwornika.
    ToMasz