  • 11. Data: 2012-07-01 16:26:08
    Temat: Re: Jaka duża bezprzewodowa myszka?
    Od: akanid <a...@f...email>

    W dniu 2012-07-01 12:52, Czeslawek pisze:
    > Witam,
    >
    > Poszukuję dobrej sprawdzonej bezprzewodowej myszki do pc. Do tej pory
    > miałem Microsoft Wireless Laser Mouse 6000 (v2) i właśnie szukam jakiejś
    > myszki zbliżonej wymiarami. Jednym z ważniejszych parametrów jest dobry
    > klik rolki. Przyzwyczaiłem się używać przycisku w rolce do np.
    > otwierania stron w nowych kartach.
    >
    > Jaką myszkę spełniającą powyższe wymagania możecie polecić?

    Logitech Performance MX Darkfield. Jest tragiczny klik w rolce ale za to
    jest taki ukryty trochę przycisk pod kciukiem. Można przekonfigurować.
    Za to ergonomią powala wszystkie myszki jakie do tej pory miałem.
    Bateria.... Długo trzyma. W razie co można wsadzić zwykłego paluszka
    albo popracować trochę na kablu w trakcie ładowania.

    I kółko do przewijania bez którego już żyć nie mogę... klik wiut i
    przewijam 5tysiecy wierszy strony bez dotykania kółka myszki.

    Pozdrawiam
    akanid

    akanid

  • 12. Data: 2012-07-01 17:25:20
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-07-01 16:26, akanid pisze:
    > Logitech Performance MX Darkfield

    Cenowo bliska jest Logitech G700 - ok 50zł droższa od Performance MX.
    Miałeś okazję używać G700? Ciekawe czy mechanizm rolki jest taki sam w
    tych myszkach?

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 13. Data: 2012-07-01 17:36:18
    Od: akanid <a...@f...email>

    W dniu 2012-07-01 17:25, Czeslawek pisze:
    > Cenowo bliska jest Logitech G700 - ok 50zł droższa od Performance MX.
    > Miałeś okazję używać G700? Ciekawe czy mechanizm rolki jest taki sam w
    > tych myszkach?

    Niestety nie miałem przyjemności/nieprzyjemności.

    Pozdrawiam
    akanid

    akanid

  • 14. Data: 2012-07-01 19:52:28
    Od: dziobu <d...@g...pl>

    Dnia 7/1/2012 2:40 PM, Użytkownik Czeslawek napisał:

    > Trochę droga i dużoprzyciskowa. Ja i tak bym zapewne nie używał więcej
    > niż 5 przycisków. Poza tym ma bardzo dobre opinie.Rozważę tą opcję
    > aczkolwiek przez cenę nie daję jej dużej szansy.

    Jak masz kogoś za wschodnią granicą to niech Ci kupi tam. Połowa ceny.
    (http://www.pleer.ru/_37325_Logitech_G700_Wireless_G
    aming_Mouse.html)

    Ma jedną wade o której niekoniecznie gdziekolwiek piszą: żre baterie
    niesamowicie szybko. Co 2-3 dni ją ładuje. Plusem jest to, że po
    podpięciu jej przez USB pracuje normalnie jak mysz kablowa.
    (kabel podpina się tam gdzie normalna myszka ma kabel)

    A poza tym - idealna myszka ;)

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 15. Data: 2012-07-01 20:03:47
    Temat: [EOT] Re: Jaka duża bezprzewodowa myszka?
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

> [...]
    > otwierania stron w nowych kartach.
    >
    > Jaką myszkę spełniającą powyższe wymagania możecie polecić?

    Dziękuję wszystkim za porady. Ostatecznie zdecydowałem się na Logitech
    Performance MX.
    Za tą myszką przemówiły:
    1. natychmiastowa dostępność i bardzo dobra cena 229zł. Kupiłem w
    sklepie Saturn.
    2. w miarę dobre internetowe opinie przemawiające na plus za wszystkim
    oprócz przycisku w rolce. W sklepie popróbowałem sobie i nie było tak
    źle z tym przyciskiem. W domu na razie daje radę, choć rzeczywiście
    czasami nie trafiam w odnośniki.
    3. dopasowanie do mojej dłoni.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 16. Data: 2012-07-01 20:14:28
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 01 Jul 2012 19:52:28 +0200, dziobu napisał(a):

    > Jak masz kogoś za wschodnią granicą to niech Ci kupi tam. Połowa ceny.
    > (http://www.pleer.ru/_37325_Logitech_G700_Wireless_G
    aming_Mouse.html)

    Ew używaną, ja dałem chyba 100, czy 150 zł za swoją

    > Ma jedną wade o której niekoniecznie gdziekolwiek piszą: żre baterie
    > niesamowicie szybko. Co 2-3 dni ją ładuje.

    Przy moim używaniu niestety muszę zostawiać ją co noc podpiętą do kabla,
    ale to akurat nie stanowi specjalnie problemu.

    --
    marcin

  • 17. Data: 2012-07-01 20:33:18
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-07-01 20:14, zly pisze:

    aming_Mouse.html)

    > Ew używaną, ja dałem chyba 100, czy 150 zł za swoją

    > Przy moim używaniu niestety muszę zostawiać ją co noc podpiętą do kabla,
    > ale to akurat nie stanowi specjalnie problemu.

    Czytałem o energożerności tej myszki. Ktoś nawet podał rozwiązanie
    polegające na stworzeniu specjalnego oszczędnego profilu do działań w
    internecie czy prac biurowych. Podobno wydłuża to kilkukrotnie trwałość
    baterii.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 18. Data: 2012-07-01 20:35:14
    Od: z <z...@g...pl>

> [...]
    >
    > Poszukuję dobrej sprawdzonej bezprzewodowej myszki do pc. Do tej pory
    > miałem Microsoft Wireless Laser Mouse 6000 (v2) i właśnie szukam jakiejś

    To trzeba pomacać bo jedne są długie a drugie wysokie.
    Mam taką:
    http://www.logitech.com/pl-pl/mice-pointers/mice/574
    3
    Gdyby była troszeczkę krótsza albo przyciski ładnie działały na
    wysokości rolki to byłby ideał.

  • 19. Data: 2012-07-01 20:41:46
    Temat: Re: [EOT] Re: Jaka duża bezprzewodowa myszka?
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Czeslawek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > oprócz przycisku w rolce. W sklepie popróbowałem sobie i nie było tak źle
    > z tym przyciskiem. W domu na razie daje radę, choć rzeczywiście czasami

    Przejrzałem na szybko specyfikacje i logitech najwyraźniej nie uznał za
    szeczególnie
    ważną informacje o tym jak mysz jest zasilana. Możesz napisać ?

  • 20. Data: 2012-07-01 21:18:30
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-07-01 20:41, chochlik_drukarski pisze:

    > Przejrzałem na szybko specyfikacje i logitech najwyraźniej nie uznał za
    > szeczególnie
    > ważną informacje o tym jak mysz jest zasilana. Możesz napisać ?

    W zestawie jest jeden akumulator paluszek AA NiMH 2050mAh, więc można go
    zamienić na zwykłą baterię.
    W zestawie oprócz myszki jest mikroodbiornik USB, przewód USB do
    odbiornika, przewód USB -> microUSB do ładowania myszki, zasilacz
    sieciowy z wyjściem USB do ładowania myszki.
    Myszka ładuje się poprzez przewód USB, także z USB komputera. Gniazdo
    microUSB jest z przodu myszki.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek