  • 1. Data: 2012-03-06 06:51:08
    Temat: Jaka 600 do polatania?
    Od: rightbent80 <r...@g...com>

    Pytanko, wszyscy wiedzą że 600 są lekkie, zwinne i jadą wystarczająco, ale którą brać
    żeby jechała? Teraz patrze na 636 najbardziej ale jest ich mało i cenny
    odstraszające.

    kryteria: wtrysk, do 10, max. 15kzł. ew. 750.

  • 2. Data: 2012-03-06 09:17:54
    Temat: Re: Jaka 600 do polatania?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-03-06 07:51, rightbent80 pisze:
> [...]
    odstraszające.

    > kryteria: wtrysk, do 10, max. 15kzł. ew. 750.

    Weź którąkolwiek, przy Twoim doświadczeniu to i tak nieistotne. Skąd
    wiem ? Gdybyś miał jakieś, to byś nie pytał, sam byś wiedział co Ci się
    podoba.
    Zapraszam do lektury FAQ, zwłaszcza sekcji "co na pierwsze moto" i "R1
    na pierwsze moto". Link w stopce.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2012-03-06 14:41:53
    Od: rightbent80 <r...@g...com>

    On Mar 6, 10:17 am, Magic <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > na pierwsze moto". Link w stopce.
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    ykloweFAQ&v=qvj

    Dzięki, ważne żeby sobie nie utrudniać i to daje większy wybor. Po
    prostu znam sie bardziej na motocyklach litrowych, na 600 jakoś nie
    zwracałem uwagi do tej pory...

  • 4. Data: 2012-03-06 15:05:16
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-03-06 15:41, rightbent80 pisze:

> [...]
    > Dzięki, ważne żeby sobie nie utrudniać i to daje większy wybor. Po
    > prostu znam sie bardziej na motocyklach litrowych, na 600 jakoś nie

    Nadal nie zadajesz konkretnych pytań związanych z przeznaczeniem moto i
    preferencjami. Praktycznie każdy sportowy litr ma swój mniejszy
    odpowiednik - jeśli latasz Bladym bliżej będzie Ci do 600RR niż do
    małego gixa. A i tak trzeba się przymierzyć i przejechać.
    A jeśli dopiero zaczynasz przygodę z motocyklami (a na to wygląda) to
    sportowa 600 jest przedostatnim wyborem jaki bym polecał. Ostatnim jest
    sportowy litr.

  • 5. Data: 2012-03-07 15:28:25
    Od: w...@g...com

    W dniu wtorek, 6 marca 2012, 16:05:16 UTC+1 użytkownik Magic napisał:

> [...]
    > sportowy litr.
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

    Nie, 2 lata już latam ale turystykiem. Technologia jest w nim znikoma i myśle o czymś
    nowoczesnym i w istocie zgrabniejszym, zwinniejszym, szybszym, lżejszym, czyli jak
    nic coś sportowego, pytanie co ma dobrą zawiechę mocny nie psujący sie silnik jest
    nowoczesne i nie jest zbyt drogie - mylśle też o ogołoceniu takiego sporta, bowiem
    nie wyobrażam sobie żeby takie owiewki pożyły dłużej.

  • 6. Data: 2012-03-07 15:53:16
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-03-07 16:28, w...@g...com pisze:

> [...]
    jest nowoczesne i nie jest zbyt drogie - mylśle też o ogołoceniu takiego sporta,
    bowiem nie wyobrażam sobie żeby takie owiewki pożyły dłużej.
    Dwa lata to nie dużo,jak masz to ogołacać to celuj od razu w golasa

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2012-03-07 17:15:52
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    dla mnie to opis horneta, albo bandita

  • 8. Data: 2012-03-07 20:03:47
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "siny" napisał w wiadomości grup
    > dla mnie to opis horneta, albo bandita

    Raczej horneta, albo fazera, albo z750. Bandzior jest zbyt:
    - miekki/gumowaty
    - za slabe hamulce
    - za slaby silnik

    A argument z nowoczesnoscia... no coz, za 10-15k pln mozna dostac juz na
    wtrysku, ale z ta nowoczesnoscia to bym nie przesadzal.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 9. Data: 2012-03-08 04:40:11
    Od: wide open <s...@g...com>

    On 03/06/2012 02:17 AM, Magic wrote:

    > Weź którąkolwiek, przy Twoim doświadczeniu to i tak nieistotne. Skąd
    > wiem ? Gdybyś miał jakieś, to byś nie pytał, sam byś wiedział co Ci się
    > podoba.

    No jednak troche istotne, jak chociaz koszty eksplatacyjne. W USA GSXR
    jest zdecydowanie najtanszy. Na przyklad swingarm do modelu '06 mozna
    dostac za $25.

    Pozdr,
    A.

  • 10. Data: 2012-03-08 08:37:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-08 05:40, wide open pisze:
    > swingarm

    To u was, u nas sa WAHACZE

    --
    Kuczu