  • 1. Data: 2020-07-25 13:42:46
    Temat: Jak znaleźć czyjś numer tel?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Potrzebuję znaleźć numer - mam imię i nazwisko oraz miasto. Chyba kiedyś
    dzwoniłem na jakieś biuro numerów, ale teraz nie wiem jak to jest? Każdy
    operator ma własną informację telefoniczną, czy jest jakaś wspólna?
    Ktoś przerabiał temat? Czy przez rodo wszystko padło?

  • 2. Data: 2020-07-25 14:21:42
    Temat: Re: Jak znaleźć czyjś numer tel?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 25 Jul 2020 11:42:46 GMT, pueblo napisał(a):
> [...]
    > operator ma własną informację telefoniczną, czy jest jakaś wspólna?
    > Ktoś przerabiał temat? Czy przez rodo wszystko padło?

    Rodo jak rodo - imo to padlo przez koszta, komorki (miasto juz nie
    jest pewne), przenosc numerow, i to ODO na dokladke.

    Ale cos tam jest
    https://www.t-mobile.pl/c/biuro-numerow

    Stacjonarny czy komorka?
    https://www.mgsm.pl/pl/wjakiejsieci/