  • Data: 2009-04-06 07:00:07
    Temat: Jak zmierzyć ilośc prądu w akumulatorze?
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jako, że nie znam się na elektronice prosze o wyrozumiałośc. Mam akumulator
    12V20Ah dośc duży.
    Jak za pomoca miernika sprawdzić ile ma w sobie pradu. Rozumiem, że chodzi o
    Ampery.
    Co mam ustawić np. 10A i czerwoną końcówką dotykać czerwonej końcówki w
    akumulatorze?

    --
    "Mierz wysoko" - wpajali mu wzniośli nauczyciele. Strzelił im w łeb.
    Stanisław Jerzy Lec