  • 1. Data: 2004-03-27 10:39:57
    Temat: Jak zdeinstalować IE6 SP?
    Od: "skig" <k...@o...pl>

    Próbowałem w Dodaj/Usuń programy, i musiało zrestartować kompa, a po
    restarcie - nic, tzn. IE nadal sobie siedzi. Poradzicie mi coś?

  • 2. Data: 2004-03-27 15:31:39
    Temat: Re: Jak zdeinstalować IE6 SP?
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    skig wrote:
    > Próbowałem w Dodaj/Usuń programy, i musiało zrestartować kompa, a po
    > restarcie - nic, tzn. IE nadal sobie siedzi. Poradzicie mi coś?

    Tak, oprócz ikonki Internet na desktopie radzimy zainteresować się
    słowami "netykieta", "usenet", "opis grupy dyskusyjnej" oraz
    o co toczyła boje administracja prezydenta Clintona z firmą Microsoft.
    I jak się przekonałeś właśnie - przegrała.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 3. Data: 2004-03-27 16:38:18
    Od: l_uka <N...@p...fm>

    Andrzej Bursztynski wrote:
> [...]
    > o co toczyła boje administracja prezydenta Clintona z firmą Microsoft.
    > I jak się przekonałeś właśnie - przegrała.

    ej, no przeciez to podpada pod problemy internetu swiatowego! ;o)

    --
    Luka LG1028-RIPE
    odpisujac na maila wywal 'NOSPAM'

  • 4. Data: 2004-03-27 17:33:19
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    l_uka wrote:

    > ej, no przeciez to podpada pod problemy internetu swiatowego! ;o)

    Dlatego NTG bo na grupę alt.internet.worldip -)