  • 21. Data: 2009-06-28 14:03:21
    Temat: Re: Jak to zapisać w xhtml ? (dane artykułu/newsa)
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Paweł Piskorz pisze:

    > Godzinę w hCard? Nie lepiej:
    > http://microformats.org/wiki/datetime-design-pattern
    > http://microformats.org/wiki/date-design-pattern
    > (to są "tylko" drafty)

    > Poczytaj sobie jeszcze do czego jest, żebyś go używał do tego do czego
    > został stworzony :)

    ale miałem rację mówiąc, że tworzenie własnych jest bezsensu i jest to
    tylko dodawanie nic nie znaczących spanów w porównaniu do istniejących
    standardów ?

  • 22. Data: 2009-06-28 15:09:16
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 16:03:21 +0200, hazet napisał(a):

    > [...]jest to
    > tylko dodawanie nic nie znaczących spanów

    No właśnie spany mają to do siebie że nic nie znaczą.

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 23. Data: 2009-06-28 15:34:55
    Od: Grzesiek <f...@i...tld>

    ethanak pisze:
    > No właśnie spany mają to do siebie że nic nie znaczą.

    Tak samo jak ten śmieszny mikroformat :) Za jakiś czas W3C wpadnie na
    pomysł rozszerzenia RDFa, albo zmienią zdanie dodając coś do (x)html i
    MF stanie się bezużyteczny. Osobiście uważam że ładowanie semantyki do
    class to, mówiąc delikatnie, głupota (tak samo jak HTML5 ;) ).

  • 24. Data: 2009-06-28 15:53:00
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Grzesiek pisze:

> [...]
    > MF stanie się bezużyteczny. Osobiście uważam że ładowanie semantyki do
    > class to, mówiąc delikatnie, głupota (tak samo jak HTML5 ;) ).

    nawet trudno powiedzieć czy te spany rzeczywiście coś dają.
    W sumie można tego użyć gdzieniegdzie.

    Na http://aneventapart.com/ trochę tego jest.

    Wszędzie tylko piszą, że mikroformaty się przydają, ale czy to prawda ?

    "aby zawrzeć więcej informacji w sposób czytelny dla maszyny."
    Jakiej maszyny ? kto czyta zawartość klas ? to chyba tylko plotka ...
    wygląda jak wymysł ;]

  • 25. Data: 2009-06-28 16:17:47
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    hazet pisze:

> [...]
    > Wszędzie tylko piszą, że mikroformaty się przydają, ale czy to prawda ?
    > Jakiej maszyny ? kto czyta zawartość klas ? to chyba tylko plotka ...

    http://www.alistapart.com/articles/introduction-to-r
    dfa/

    "Yahoo! and Google have both begun to use RDFa to improve user
    experience by enhancing the appearance of individual search results."

    Trochę ciebie nie kapuje... najpierw pakujesz te mikroformaty, gdzie się
    tylko da, a teraz dopiero rozmyślasz do czego one służą.

    --
    Radek N.

  • 26. Data: 2009-06-28 16:21:34
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Radek N. pisze:

> [...]
    >
    > Trochę ciebie nie kapuje... najpierw pakujesz te mikroformaty, gdzie się
    > tylko da, a teraz dopiero rozmyślasz do czego one służą.

    tak, ale jak już to chyba tylko konkretne mikroformaty a nie nasze
    polskie, wymyślone

  • 27. Data: 2009-06-28 16:26:24
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    hazet pisze:
    > tak, ale jak już to chyba tylko konkretne mikroformaty a nie nasze
    > polskie, wymyślone

    O jakich polskich mikroformatach piszesz?

    --
    Radek N.

  • 28. Data: 2009-06-28 16:51:12
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Radek N. pisze:

    > O jakich polskich mikroformatach piszesz?

    chodziło mi o

  • 29. Data: 2009-06-28 17:38:59
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 18:51:12 +0200, hazet napisał(a):

    [...]
    > chodziło mi o

    O kur...

    Przecież ja podałem nazwy klas jako przykład... obiecuję że następnym
    razem podam w swahili!

    Jak można być aż takim idiotą???

    ethanak

  • 30. Data: 2009-06-28 17:49:32
    Od: hazet <h...@n...pl>

    ethanak pisze:
> [...]
    >
    > [...]
    >
    > O kur...
    >
    > Przecież ja podałem nazwy klas jako przykład... obiecuję że następnym

    jako przykład ale ni słowa o jakimś standardzie.
    Lepiej się upewnić teraz niż po czasie gdy będzie już na serwerze.

    ethanak przestań już z tym dopiekaniem innym ...