  • 11. Data: 2014-10-01 02:42:25
    Temat: Re: Jak testować LTE? (jakie konkretnie karty SI M kupić?)
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Latet" <l...@l...pl> wrote:

    > To już zależy od testu. Ale masz rację - bo akurat testuję zawsze na
    > Ookla Speed Test, a ten program przysyła tym wiecej danych im szybsze
    > jest łącze (tak jakby mierzył ilość przesłanych danych w danym, stałym
    > czasie, a nie np. czas przesłania określonej, umiarkowanej ilości danych.

    To ma jak najbardziej sens, gdyż pomiar czasu jest obarczony dużym błedem a
    na dodatek prędkość transmisji nie jest stała w czasie.

  • 12. Data: 2014-10-01 09:49:57
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-10-01 02:42, Pszemol pisze:

    Jeszcze jedna uwaga nt. kart Plusa. Na początku tego roku kupiłem
    starter LTE (karta SIM) bez wsparcia dla LTE (tylko 3G które w mojej
    lokalizacji praktycznie nie istnieje). Polkomtel wypościł do dystrybucji
    serię trefnych kart SIM. Wszystkie trefne karty rozpoczynały się od
    określonego prefiksu. Po wymianie karty na pochodzącą z innej serii, LTE
    od razu zaczęło działać.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2014-10-03 14:16:35
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-28 13:21, Latet pisze:
    > Witam,
    >
    > Wpadł mi w ręce w końcu mój pierwszy telefon z LTE i chciałbym
    > potestować realne prędkości transferu danych w tym trybie u możliwie
    > wielu polskich operatorów. Ale chyba nie wystarczy kupić pierwszą
    > lepszą kartę SIM pre-paid, tylko trzeba wiedzieć, które konkretnie
    > zapwniają usługę LTE? Na razie wiem tylko o Mobile Vikings, proszę o
    > wskazanie innych konkretnych kart pre-paid, przede wszystkim od
    > operatorów niewirtualnych.
    >
    > Dzięki!

    W starterze Orange SMART (5zł) jest SIM z napisem LTE, format mini/micro.