  • 11. Data: 2012-04-03 12:00:59
    Temat: Re: Jak tanio i lekko namierzać biegacza?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 3 Kwi, 07:37, PeJot <P...@o...pl> wrote:
    > Tu trzeba wychować białogłowę, a nie kręcić bata na siebie.

    Powoli się wychowuje :>

    > Moja połowica toleruje moje parogodzinne albo i całodniowe wyjazdy
    > rowerowe bez gadania.

    Ta tylko rzekomo mówiłem że idę na godzinę a wróciłem po 3,5 (trasa
    się wydłużyła) :>
    Generalnie wolę przy takich pierdołach odpuścić, żeby przy innej
    ważniejszej sprawie wyjść na swoje ;)

    L.

  • 12. Data: 2012-04-03 12:06:23
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 2 Kwi, 23:24, "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    > http://www.rikaline-gps.pl/oferta/monitoring-i-track
    ing/rozwizania-on...

    Niegłupie toto, ale kosztuje tysiaka :/

    L.

  • 13. Data: 2012-04-03 12:09:42
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 2 Kwi, 23:05, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
    > Byle telefon z Androidem i GPSem. Oraz aplikacja Google Współrzędne
    > odpalona na drugim albo nawet na PC. I oczywiście dwa żywe konta
    > Gmail.

    Mój telefon nawet MMS nie ma :> Możesz podać przykład jakiegoś małego
    lekkiego telefonu który to uciągnie? No i jak rozumiem, on musi jakiś
    internet mieć wykupiony? Czy on jakoś automagicznie to załatwia na
    boku? :>

    L.

  • 14. Data: 2012-04-03 12:10:43
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 2 Kwi, 23:00, "kk" <a...@...pl> wrote:
    > http://www.easydog.pl/cat183-id576-aportuj---lokaliz
    ator-psa-z-polski...

    Tyż drogie dziadostwo :>

    L.

  • 15. Data: 2012-04-03 12:12:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 2 Kwi, 14:55, bobofrut <r...@g...com> wrote:
    > jak cena nie gra roli to komórki BlacbBerry z gps'em mają coś takiego
    > juz wbudowane, logujesz sie na stronę w serwisie blackberry i na mapce
    > możesz zobaczyć, gdzie aktualnie znajduje sie telefon i dodatkowo
    > wysłać wiadomość do biegacza aby po drodze kupił chlebek i mleczko

    Jakieś takie wielkie toto, wolałbym coś bardziej filigranowego ;)

    L.

  • 16. Data: 2012-04-03 12:31:23
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-04-03 12:09, Lisciasty pisze:

> [...]
    > lekkiego telefonu który to uciągnie? No i jak rozumiem, on musi jakiś
    > internet mieć wykupiony? Czy on jakoś automagicznie to załatwia na

    Jak masz w abonamencie to pewnie oferują dodatkowo jakiś pakiet za parę
    złotych. Ja mam w Orange 300MB miesięcznie za 8zł i mi to wystarcza, ale
    nie mam non stop włączonego internetu. Jak masz prepaid to też możesz
    przejść na pakiet internetowy. Np jest Orange Free na Kartę. Za 100 zł
    masz 5 miesięcy dzwonienia plus bonus 6GB. Ciężko zużyć nawet jak stale
    korzystasz z usług androidowych. Można na niego przejść ze zwykłego
    Orange na Kartę. W innych sieciach nie znam konkretnych ofert ale chyba
    jest podobnie.
    W abonamencie trzeba uważać bo na przykład play jakiś czas temu nasadzał
    ludzi na minę. Oferowali ludziom pakiet z dostępem do internetu, ale
    okazywało się, że usługi załączone domyślnie w telefonie (brandowanym
    zresztą przez nich) bardzo szybko przekraczały ten pakiet i płaciło się
    setki złotych za drogie transfery poza pakietem. Tak więc nie licz na
    to, że w BOK dobiorą ci ofertę odpowiednią dla ciebie. Raczej będą
    chcieli cię skaleczyć na możliwie dużą kwotę. I to każdy operator, żeby
    nie było, że chwalę jednych a robię czarny PR innym. Prepaid jest
    bezpieczniejszy w tej kwestii.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 17. Data: 2012-04-03 12:32:45
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-04-03 12:00, Lisciasty pisze:

> [...]
    > się wydłużyła) :>
    > Generalnie wolę przy takich pierdołach odpuścić, żeby przy innej

    Jak dasz sobie smyczkę założyć na krótkie wyjścia to tym bardziej na
    dalekie i ważniejsze :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 18. Data: 2012-04-03 13:02:21
    Od: Tomek <...@...z>

    W dniu 2012-04-02 00:09, Lisciasty pisze:
    > Wróciłem z biegania i dostałem sporego zjeba od białogłowy, fakt że
    > trochę długo mnie nie było i po ciemku ;)

    A nie może zadzwonić i zapytać się gdzie jesteś i dlaczego cię nie ma?
    Chyba, że nie ma zasięgu, ale wtedy tym bardziej GPS po GSMie nie
    będzie się spowiadał z położenia.

  • 19. Data: 2012-04-03 13:35:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup

    >Ta tylko rzekomo mówiłem że idę na godzinę a wróciłem po 3,5 (trasa
    >się wydłużyła) :>
    >Generalnie wolę przy takich pierdołach odpuścić, żeby przy innej
    >ważniejszej sprawie wyjść na swoje ;)

    To sie naucz klamac z glowa, 3.5 godziny biegania, tylko glupia zona
    moze w to uwierzyc :-)

    J.

  • 20. Data: 2012-04-03 13:49:47
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 3 Kwi, 13:02, Tomek <x...@...z> wrote:
    > A nie może zadzwonić i zapytać się gdzie jesteś i dlaczego cię nie ma?

    Jednym z plusów biegania jest brak telefonu a co się z tym wiąże
    święty spokój ;)

    > Chyba, że nie ma zasięgu, ale wtedy tym bardziej GPS po GSMie nie
    > będzie się spowiadał z położenia.

    Mam nadzieję że ten pomysł jakoś zdechnie sam z siebie, póki co tak
    się orientuję ino.

    L.