  • 1. Data: 2024-07-16 15:06:10
    Temat: Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Mam abo z bezpłatnymi rozmowami do UE i USA, ale po wyjściu z unii UK abo nie
    obejmuje.
    Inny sposób taniego dzwonienia do Londynu?
    Na stacjonarny lub na komórkowy.
    Tak wiem jakby co WhatsApp, ale akurat tamte osoby (jedna starsza) słaby zasięg wifi
    czy innych danych mają do płynnej rozmowy.

  • 2. Data: 2024-07-18 11:05:36
    Temat: Re: Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    W dniu 16.07.2024 o 15:06, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Tak wiem jakby co WhatsApp, ale akurat tamte osoby (jedna starsza) słaby
    > zasięg wifi czy innych danych mają do płynnej rozmowy.

    Konto Voip z UK numerem i app na telefonie

    --
    Ślązak

  • 3. Data: 2024-07-20 15:44:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-07-18, Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl> wrote:
> [...]

    A ile to jest tanio?

    > Konto Voip z UK numerem i app na telefonie

    Lub pudelko w stylu pap2t. Tu koszty będą w granicach funt na miesiąc
    plus lokalne połączenie w UK.

    Z rzeczy nie wymagających ekstra infrastruktury sprzętowej to są jeszcze
    wynalazki typu Vyke. 16USD rocznie za nr komórki w UK, 1.8c/min na
    stacjonarny, 3.6c/min na komórkę. Z każdego miejsca na świecie.

    --
    Marcin