  • 1. Data: 2011-06-12 15:18:22
    Temat: Jak tanim kosztem na bagaże do GSX600F ?
    Od: Wrota Bieszczadów <r...@s...pl>

    Witam serdecznie

    właśnie stałem się bardzo szczęśliwym posiadaczem GSX 600F z 1997 roku,
    dopiero co :) Nurtuje mnie jedna kwestia jak tanim kosztem sprawić sobie
    coś na kształt kufra albo sakwy do motoru ? Tak aby wrzucić coś i nie
    jeździć z plecakiem.
    Kufry na allegro widziałem ale co ze stelażem ? Są jakieś podróbki bo
    na razie nie znalazłem albo nie umiem szukać. Może być też boczny kufer.

    Podpowie ktoś ?

    Pozdrawiam
    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia: http://www.studio-roger.pl

  • 2. Data: 2011-06-12 19:00:58
    Temat: Re: Jak tanim kosztem na bagaże do GSX600F ?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-12, Wrota Bieszczadów <r...@s...pl> wrote:

> [...]
    > Kufry na allegro widziałem ale co ze stelażem ? Są jakieś podróbki bo
    > na razie nie znalazłem albo nie umiem szukać. Może być też boczny kufer.

    http://allegro.pl/sakwy-oxford-first-time-48l-i16431
    69136.html

    Kupujesz takie cos i jezdzisz. Posiadam od lat dwoch, fajna sprawa,
    zakladasz normalnie na zadupek, nie trzeba stelarzy. Przed wyjazdem
    montaz to 5 minut - jeden pasek pod siedzeniem, dwa nad + przypinasz
    paskami do jakichs elementow moto i to wszystko. Najlepiej jest sobie
    nakleic folie przezroczysta na zadupek w miejscu gdzie stykaja sie z
    nimi sakwy zeby nie obcieralo lakieru. Jak za malo to dokup jeszcze
    tankbag.

    Aaaa... a jakby bylo za drogo to:
    http://www.moto-akcesoria.pl/torba-podrozna-na-motoc
    ykl-louis-antracytowa,p,41062

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-06-12 21:09:12
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Wrota Bieszczadów" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:it2lc1$8ka$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Kufry na allegro widziałem ale co ze stelażem ? Są jakieś podróbki bo
    > na razie nie znalazłem albo nie umiem szukać. Może być też boczny kufer.

    np tu:
    http://www.kobi-sklep.pl/index.php?cat_id=39&page=0&
    view=0&sort=default

    erg

  • 4. Data: 2011-06-15 21:56:25
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-06-12 17:18, Wrota Bieszczadów pisze:

    > właśnie stałem się bardzo szczęśliwym posiadaczem GSX 600F z 1997 roku,
    > dopiero co :) Nurtuje mnie jedna kwestia jak tanim kosztem sprawić sobie

    Bardzo fajne moto :) Jezdzilem takim kilka sezonow :)

    > coś na kształt kufra albo sakwy do motoru ? Tak aby wrzucić coś i nie
    > jeździć z plecakiem.

    Racja. Nie ma, jak fajne walizki :)

    > Kufry na allegro widziałem ale co ze stelażem ? Są jakieś podróbki bo
    > na razie nie znalazłem albo nie umiem szukać. Może być też boczny kufer.
    >
    > Podpowie ktoś ?

    Obawiam sie, ze mozesz miec spore problemy ze znalezieniem dedykowanego
    stelaza. Byl z tym problem nawet w czasie, kiedy imbryki jeszcze
    produkowano. Ja zdecydowalem sie wowczas na zestaw Kappa monorack (czy
    jakos tak sie to nazywalo) plus mocowanie uniwersalne. Nic specjalnego,
    chybotalo sie to we wszystkie strony, ale dawalo rade nawet przy
    parkingowej glebie z pelnym obciazeniem, wiec nie bylo zle. Mysle, ze
    mozesz na poczatek sprobowac takiego czegos poszukac, a potem rozejrzec
    sie na spokojnie za jakims rozsadnym spawaczem, ktory by Ci dorobil
    adapter mocujacy monoracka do ramy.

    To taka moja sugestia, bo IMHO do turystyki nie ma, jak walizki :)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek