  • 1. Data: 2011-04-04 10:08:33
    Temat: Jak sprawdzić czy mam immobilizer? (Toyota '99)
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Muszę dorobić kluczyk to mojego Picnica.
    W Castaromie mogą dorobić za 19zł bez immobilizera, ale nie wiadomo, czy
    w oryginale jest czy nie ma...
    Jest w necie jakaś skarbnica wiedzy jakie modele mają zabezpieczenie, a
    jakie nie?

    ________MAT_______

  • 2. Data: 2011-04-04 10:21:16
    Temat: Re: Jak sprawdzić czy mam immobilizer? (Toyota '99)
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-04-04 10:08, Lagod pisze:
> [...]
    > w oryginale jest czy nie ma...
    > Jest w necie jakaś skarbnica wiedzy jakie modele mają zabezpieczenie, a

    Jak za 19 zl moga dorobic, to mysle, ze poswiec te 19 zl i bedziesz mial
    odp.

    Jak jest immo (a patrzac na rocznik raczej bedzie) to Ci po prostu auto
    nie odpali (tylko nie miej podczas sprawdzania przy sobie org kluczyka).

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 3. Data: 2011-04-04 10:26:30
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > oryginale jest czy nie ma...
    > Jest w necie jakaś skarbnica wiedzy jakie modele mają zabezpieczenie, a

    jeżeli samochód jest z rynku UE to będzie miał immobilizer, takie
    zabezpieczenie fabrycznie jest wymaganie w UE od 95r,

    brat

  • 4. Data: 2011-04-04 10:59:01
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-04-04 10:26, bratPit[pr] pisze:

    > jeżeli samochód jest z rynku UE to będzie miał immobilizer, takie
    > zabezpieczenie fabrycznie jest wymaganie w UE od 95r,

    eee, chyba nie - zoniny AX byl z koncowki 96 roku i immobilizera
    fabrycznie nie mial.

    (pozniej mial - ale dokladany - pastylka)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2011-04-04 11:06:36
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > eee, chyba nie - zoniny AX byl z koncowki 96 roku i immobilizera
    > fabrycznie nie mial.

    > (pozniej mial - ale dokladany - pastylka)

    może nie był produkowany z przeznaczeniem na sprzedaż pierwotną na terenie
    ówczesnej łuniii?
    Ople mają wszystkie immo od 95r właśnie ze względu na ten warunek,

    brat

  • 6. Data: 2011-04-04 11:12:04
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-04-04 11:06, bratPit[pr] pisze:

    > może nie był produkowany z przeznaczeniem na sprzedaż pierwotną na
    > terenie ówczesnej łuniii?
    > Ople mają wszystkie immo od 95r właśnie ze względu na ten warunek,
    >
    > brat

    mialem escorta z 1996r (wersja RFN) - tez mial immo fabryczny, ale nie
    wnioskowalbym po tym, ze wszystkie auta w UE musialy juz to miec.

    Moze bylo zalecenie tylko co do immo - a nie obowiązek ?

    Jak to jest obecnie a ABS'em - wszystkie autka juz maja - nawet te
    najtansze? (tez mial byc obowiazek tego systemu na pokladzie).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2011-04-04 11:12:29
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    errata:
    znalazłem info że w DE wszystkie sprzedawane auta musiały mieć immo od 98r
    więc trzeba by szukać jakie regulacje prawne wpłynęły na ten stan rzeczy,

    brat

  • 8. Data: 2011-04-04 12:01:15
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-04-04 10:21, Mikołaj Jopczyński pisze:
    > Jak za 19 zl moga dorobic, to mysle, ze poswiec te 19 zl i bedziesz mial
    > odp.

    W sumie to nie głupie, taki dodatkowy, tylko do otwarcia może się też
    czasem przydać (zatrzaśnięcie kluczy).

    > Jak jest immo (a patrzac na rocznik raczej bedzie) to Ci po prostu auto
    > nie odpali (tylko nie miej podczas sprawdzania przy sobie org kluczyka).

    O-a to czemu?

    ________MAT_______

  • 9. Data: 2011-04-04 12:11:18
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 4 Kwi, 10:08, Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote:
> [...]
    > w oryginale jest czy nie ma...
    > Jest w necie jakaś skarbnica wiedzy jakie modele mają zabezpieczenie, a

    Może zadzwoń do dowolnego aso toyoty, podaj win i będziesz miał pewną
    informację.

  • 10. Data: 2011-04-04 12:33:02
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oryginale jest czy nie ma...
    > Jest w necie jakaś skarbnica wiedzy jakie modele mają zabezpieczenie, a

    Owiń kluczyk folią aluminiową aby tylko grot wystawał, tylko nie za cienko.
    Jak zapalisz to nie ma

    --
    Irokez