  • 271. Data: 2020-03-21 13:54:00
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Mar 2020 12:11:02 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Drogą kropelkową, a nie przez powietrze.
    > Czyli sąsiad musi ci śpiewać w twarz.
    > Chyba że jest halny.

    Zagwarantujesz, ze nie przeleci pietro nizej ?

    Albo ze wiaterek nie uniesie pietro wyzej ?

    J.

  • 272. Data: 2020-03-21 13:55:03
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 21.03.2020 o 10:15, collie pisze:

    > Jak mawiał Prezydent Tysiąclecia - zbij pan termometr, a nie będziesz
    > miał pan gorączki. Jak się robi mało testów, to i małe liczby zachorowań.
    > Wystarczy porównać ilość testów we Włoszech, Niemczech i u nas.

    A także - w małej Norwegii, by nie porównywać się tylko do większych
    od Polski krajów. W 5-milionowej Norwegii wykryto jak dotąd ponad 1800
    przypadków zakażenia koronawirusem. To blisko pięciokrotnie więcej niż
    w ponad 38-milionowej Polsce. Wykonuje się tutaj bardzo dużo testów -
    najwięcej w przeliczeniu na milion mieszkańców po Korei Południowej.
    W Norwegii wykonano około 44 tysięcy testów na obecność koronawirusa
    (stan na 20 marca), a w Polsce ponad 13 tysięcy. W przeliczeniu na
    milion mieszkańców, w Norwegii wykonuje się 8 tysięcy testów, a w Polsce
    jedynie 342. W Norwegii na milion mieszkańców zakażonych jest 368 osób,
    a w naszym - 12. Gdyby w Polsce robiono tyle testów, to nie byłoby 300
    zakażonych, a pewnie wielokrotnie więcej.

  • 273. Data: 2020-03-21 13:57:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Ależ merytoryczna odpowiedź...

    Poziomem dyskusji powoli do Cavalina się zblizasz

  • 274. Data: 2020-03-21 14:16:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 Mar 2020 05:57:48 -0700 (PDT), w
    <e...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Poziomem dyskusji powoli do Cavalina się zblizasz

    Ty w ogóle nie prezentujesz żadnego poziomu dyskusji.

  • 275. Data: 2020-03-21 14:38:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Niemcy wykonali wówczas >_kilkadziesiąt_ tysięcy.
    10 tys tygodniowo dla ścisłości. Czyli nawet nie dwukrotnie więcej jak u nas

  • 276. Data: 2020-03-21 14:41:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty możesz liczyć jak chcesz. Kto Ci zabroni mnożyć u nas przez siedem a u niemcow
    dzielić przez dziewięć. WHO najpierw ja policzyła i dopisała do statystyki a za kilka
    godzin wykreslila bo uznali że nie umarła na wirusa tylko na coś innego. Biorę dane z
    WHO. Jak ktoś ma kaprys to może brać z gazwybu albo komitetu wyborczego Biedronia.

  • 279. Data: 2020-03-21 14:44:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > No trudno żebyś spotkał skoro na grypę nie ma leków,

    Oczywiście ze jest lek na grype.
    Tylko przed podaniem trzeba zbadac pacjenta i potwierdzic ze ma grype i
    zrobic to na samym poczatku choroby.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 278. Data: 2020-03-21 14:44:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wlasnie sie chwala ostatnimi usprawnieniami:

    A na niektorych przejsciach nadal 30h oczekiwania. Osioł cały czas siedzi
    w pokoju!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 277. Data: 2020-03-21 14:44:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > Analogia do grypy jest łatwa, więc człowiek może szybko wpaść w taki
    > fatalistyczny tok myślenia, ale covid to nie grypa. Z grypą jest
    > ten psikus, że ona zmienia się co roku. Póki co, nic nie wskazuje na to
    > aby covid miał tak silne tendencje do mutacji, więc granie na czas jest
    > zupełnie racjonalne: "byle do szczepionki". Szczepionka, kiedy zostanie
    > opublikowana, może rozwiązać problem covid19 na dobre.

    CZytałem coś zupełnie odwrotnego.
    Znaczy ze jako wirus z grupy RNA mutuje praktycznie cały czas.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 280. Data: 2020-03-21 14:44:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

    > Po prostu tego jednego ministra brakuje - od przejzdów tirów przez
    > kraj.

    Proopnuje podzielic na 4 wiceministrów - przejazd przez kraj tirów
    czerownych, białych, czarnych i innych.
    Oczywiście ten od czerwonych musi być najbardziej błyskotliwy bo czerwone
    jak powszechnie wiadomo sa najszybsze!
    Ech...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."