  • 1. Data: 2010-10-25 14:26:51
    Temat: Jak puszka / skrzynka do wmurowania, na router ?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Macie może na oku jakiegoś producenta skrzynek / puszek do wmurowania?
    Potrzebuję zmieścić wewnątrz router z zasilaniem, jeszcze pewnie jakiś splitter -
    wszystkie "media" wchodzące do mieszkania kablami.
    Najgorzej będzie chyba z wi-fi.
    Chociaż gdyby pół skrzynki zagłębić w murze, a pół zostawić na zewnątrz i w górnej
    krawędzi wyciąć otwory na antenki...
    THX

  • 2. Data: 2010-10-25 15:40:14
    Temat: Re: Jak puszka / skrzynka do wmurowania, na router ?
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > Chociaż gdyby pół skrzynki zagłębić w murze, a pół zostawić na
    > zewnątrz i w górnej krawędzi wyciąć otwory na antenki...

    weź dowolna skrzynkę do systemu alarmowego, coś mniej wiecej takiego:

    http://allegro.pl/obudowa-central-alarm-awo-205-sate
    l-ca-10-versa-i1281002436.html

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 3. Data: 2010-10-25 16:01:30
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Najgorzej będzie chyba z wi-fi.
    > Chociaż gdyby pół skrzynki zagłębić w murze, a pół zostawić na zewnątrz i
    > w górnej krawędzi wyciąć otwory na antenki...

    są antenki na kablu około 30cm który można wyprowadzić bokiem ze skrzynki.

  • 4. Data: 2010-10-26 15:33:10
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    TV mam w plastikowej puszcze elektrycznej wpuszczonej w ścianę, alarm i
    telefon w dedykowanej skrzynce z trafem a internet na zewnątrz ściany.
    Wszystko to pod sufitem w zabudowie we wnęce. Do internetu wyprowadziłem
    kable i zamontowałem gniazdka natynkowe. Obok jest router wifi na płasko na
    ścianie, podłączony kabelkami zarobionymi na miarę. To jest już któryś
    router i tym razem nie ma antenek ani złącz do nich więc montaż wewnątrz
    czegoś byłby problematyczny.

    PC