  • 31. Data: 2016-01-09 22:33:11
    Temat: Re: Jak przechowujecie płyty DVD?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 9 Jan 2016 22:18:47 +0100, Zygmunt napisał(a):

    > Wolałbym rozwiązanie, w którym zapis
    > pozostaje na płytach. To nie ma być archiwum.

    Zaznaczyłam - jeśli Ci zależy na tych danych. Jeśli nie, to musisz się
    liczyć z ich utratą. Płyty są zawodne.
    --
    XL
    TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

  • 32. Data: 2016-01-09 22:47:20
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Każde rozwiązanie jest niewygodne.
    Płyta to płyta, fizyczny kontakt z nią, coś jak książka w ręku ;-)
    Bzzyk, szufladka, reklama, leci... :-)
    I pobudzająca wyobraźnię okładka ;-)
    Tak magia trochę jak w kinie :-)
    Jak miałbyś na DLNA kupę filmów, to też się w tym pogubisz - ile ikonek na raz można
    zobaczyć na TV, żeby z nich wybrać Twój film? 8? 12? To ile ekranów do przejrzenia,
    jeśli masz 500 filmów? I kolejny sprzęt inaczej koduje polskie znaki czy cudzysłowy,
    albo ucina długie tytuły...
    Też jestem na etapie kartonowych pudeł, choć nowe rzeczy nagrywam na pendrajwa i od
    czasu do czasu zrzucam na NAS.
    Tylko nie przypominam sobie, kiedy ostatni raz miałem czas ogladać ;-)

    -----
    > Nie chodzi o backup, ani o zapis na dysku lub taśmie żeby było taniej.
    > Ja JUŻ MAM zapisane te płytki DVD i zgodnie z tematem chodzi mi o wygodny sposób
    ich przechowywania.
    > Przez wygodny sposób rozumiem taki żeby łatwo było można wyszukać płytę, która jest
    mi w danym momencie potrzebna.
    > W tej chwili trzymam je w różnych pudełkach po różnym sprzęcie, zwracając uwagę
    żeby "stały", to znaczy żeby nie leżały w stosach.

  • 33. Data: 2016-01-09 23:03:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    RadoslawF wrote:

    > Na komputerze owszem, na zestawie kina domowego może być ciężko.

    Na mediacenter w rodzaju Kodi nie ma problemu - ISO odtwarza jak płytę DVD.

  • 34. Data: 2016-01-09 23:05:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    jakson wrote:

    > Zmien kino domowe / TV na takie, ktore obsluguje DLNA.

    Nie musi być od razu koniecznie DLNA. Jeżeli KD nie ma łączności z
    siecią, to można skopiować ISO na pendrive i wetknąć pendrive do
    odtwarzacza KD.

  • 35. Data: 2016-01-10 03:07:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-09 o 22:18, Zygmunt pisze:
> [...]
    > miejsca.
    > Wolałbym rozwiązanie, w którym zapis
    > pozostaje na płytach. To nie ma być archiwum.

    Ja mam takie fajne, eleganckie segregatorki zamykane na suwaczek. W
    segregatorku są wygodne przezroczyste niby torebeczki z cieniutkiego
    plastiku. Mam parę sztuk takich segregatorków. Stoją sobie na półce.
    Kupiłam w Carrefourze za grosze.

    -- animka

  • 36. Data: 2016-01-10 03:09:09
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-09 o 23:05, Poldek pisze:

    > Nie musi być od razu koniecznie DLNA. Jeżeli KD nie ma łączności z
    > siecią, to można skopiować ISO na pendrive i wetknąć pendrive do
    > odtwarzacza KD.
    Albo do telewizora.

    --
    animka

  • 37. Data: 2016-01-10 13:11:07
    Od: "Zygmunt" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > segregatorku są wygodne przezroczyste niby torebeczki z cieniutkiego
    > plastiku. Mam parę sztuk takich segregatorków. Stoją sobie na półce.

    I to by mi najbardziej odpowiadało.
    Czy jest tam jakaś nazwa takiego segregatora, wg której mógłbym
    szukać w sklepach lub zwrócić się do Carrefoura z pytaniem gdzie
    można takie segregatory kupić?
    Napisz proszę.

    Teraz chciałbym możliwie tanio i z nakładem niewielkiej ilości czasu
    przenieść płyty do segregatora, wyrzucając przy tym wszystkie pudełka,
    w których w tej chwili się znajdują.
    W przyszłości, w miarę dysponowania większą ilością czasu, mógłbym
    pomyśleć o innym rozwiązaniu opisanym w tym wątku, np. przekopiować
    je na dysk zewnętrzny z równoczesnym przeglądem co ewentualnie
    wyrzucić. Teraz nie mam na to czasu.

    Pozdrowienia
    Zygmunt

  • 38. Data: 2016-01-10 17:40:01
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-01-09 12:08, Zygmunt wrote:
    > Mam setki płyt DVD, cześć w plastikowych
    > pudełkach, część w papierowych kopertach.
    > Oczywiście kupno plastikowych pudełek
    > i przełożenie płyt z papierowych kopert
    > byłoby możliwe.
    > Mogę kupić stojak(i), ale przy takiej ilości
    > nie wiem czy to byłby dobry sposób.
    > Zależy mi na tym by można było łatwo
    > wyjąć konkretną płytę.
    > Rozważałem zakup dużego dysku i przekopiowanie,
    > ale spora część płyt wymagałaby konwersji, a to nie
    > byłby dobry sposób.

    Może kuferek na płyty, np. coś takiego: http://www.ceneo.pl/6698459.
    Jest twardy, więc ma według mnie przewagę nad albumami i klaserami, że
    nic przypadkowo płyt za bardzo nie ściśnie. I zdecydowanie łatwiej
    sortować płyty.

    http://zabawkowo.com/images/cache/www/duze/v15_etui-
    187.jpg

    Piotr

  • 39. Data: 2016-01-10 18:32:51
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Napisz proszę jak obejrzeć film z zapisu ISO (bez wypalania płyty).

    http://wincdemu.sysprogs.org/
    oczywiście na kompie, na DVD się nie da.
    Za to da się na odtwarzaczu multimedialnym i z serwerem DLNA na kompie.
    P.

  • 40. Data: 2016-01-10 20:50:05
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-10 o 13:11, Zygmunt pisze:
> [...]
    > Czy jest tam jakaś nazwa takiego segregatora, wg której mógłbym
    > szukać w sklepach lub zwrócić się do Carrefoura z pytaniem gdzie
    Nie widzę żadnej nazwy. Leżało to tam gdzie płyty CDROM, myszki itp.
    Zadzwoń do jakiegoś Carrefoura i zapytaj.

    --
    animka