  • 11. Data: 2019-11-23 14:59:45
    Temat: Re: Jak powinna reagować policja
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    >> Winne całej sytuacji jest:
    >
    > - nieużywanie programów do nawigacji

    Wiem ze mi nie uwierzysz na słowo ale pierdalnąłes jak łysy warkoczami o
    kant kuli...

    Stało wszystko w promieniu kilku ulic a wszystko dałoby sie rozładowac do
    normalnego stanu jednym patrolem policji ktory przez kilka godzin
    posterowałby ruchem, tudziez po prostu wyłaczeniem jednej sygnalizacji
    swietlnej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 12. Data: 2019-11-23 17:14:26
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 23.11.2019 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik s...@g...com ...

    > Czyli przy takich robotach drogowych mozna sobie zmienic organizacje
    > ruchu według własnego widzimisie?
    > Czy jak sie robi jakis remont czy nowa droge to rowniez odbywa sie to bez
    > konsultacji z policją?

    z policją nie, z zarządcą drogi, jemu się przedstawia plan organizacji
    ruchu i tam jest on akceptowany
    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 13. Data: 2019-11-25 18:45:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    23 Nov 2019 13:59:45 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]
    > normalnego stanu jednym patrolem policji ktory przez kilka godzin
    > posterowałby ruchem, tudziez po prostu wyłaczeniem jednej sygnalizacji

    Czyli nadal:
    - nieużywanie programów do nawigacji

  • 14. Data: 2019-11-25 21:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Czyli nadal:
    > - nieużywanie programów do nawigacji

    Och... Wytłumacz mi prosze geniuszu, co da ci program do nawigacji jak w
    promieniu kilometra musisz odwiedzic 5 miejsc i przy kazdym z nich ruch z
    kazdej strony stoi w miejscu? (podpowiadam ze helikopterem nie dysponuje)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 15. Data: 2019-11-26 00:58:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zostawić samochód trzy kilometry od korka i sprawy załatwić na hulajnodze.

  • 16. Data: 2019-11-26 05:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zostawić samochód trzy kilometry od korka i sprawy załatwić na
    > hulajnodze.

    no tak, chyba ze w kazdym z tych miejsc musisz wypakować towar...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 17. Data: 2019-11-26 18:55:40
    Od: s...@g...com

    On Saturday, 23 November 2019 05:59:46 UTC-6, Budzik wrote:
    > Użytkownik s...@g...com ...

    > Czyli przy takich robotach drogowych mozna sobie zmienic organizacje
    > ruchu według własnego widzimisie?

    No zarzadca ruchu moze.
    I pewnie konsultuje to z policja, ale nie sadze zeby musial za kazdym razem.

    > Czy jak sie robi jakis remont czy nowa droge to rowniez odbywa sie to bez
    > konsultacji z policją?

    To juz musisz spytac zarzadce. Mysle ze nie ma reguly ze zawsze jest konsultowane.
    Czasem jest, czasem nie.

    > Ok, ale czy funkcjonariusz powinien to zasygnalizowac jak widzi taka
    > sytuacje?

    Mysle ze nie ma tego w obowiazkach.
    Nikt sie nie zabija, nikt nie kradnie, nikt nic nie niszczy. Jest zestaw rzeczy
    sciganych z urzedu, mysle ze korki czy jak by to inaczej nie nazwac do nich nie
    naleza.

    > Nie wiem. Kto ma to sprawdzic i rozsadzic?

    Mozesz zglosic do prokuratury. Oni sie zajma. Jak im paragraf zasugerujesz to pojdzie
    lepiej.

    > BTW Chciałbym sie tylko upewnic - te wszystkie uwagi dotycza wydziału
    > ruchu drogowego?

    Mysle ze tak.

    > Te uwagi sa nie na temat. To ze cos jest praca od 7-15 i ze tylko jak
    > komendant kaze nijak nie wyjasniaja wytpliwości co powinna policja z dana
    > sytuacja zrobic. Przeciez moga to zrobic w swoich godzinach pracy po
    > wczesniejszym otrzymaniu zadania od komendanta...

    Sa na temat. I sam napisales to co napisalem ja. Jak komendant kaze to robia.
    A komendant nie kazal to nie robia. Albo nie musial kazac albo mu sie nie chcialo.

    I pewnie o to pytasz. Wiec w sumie nie wiem jakie sa obowiazki komendanta.
    Mozesz poszukac pod tym katem. Moze gdzies jest napisane ze ma dbac o bezpieczenstwo
    na drogach. Ale czy o plynnosci ruchu tam tez napisali to watpie...

  • 18. Data: 2019-11-26 19:41:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trzeba się było uczyć to bys nie pracował fizycznie.

  • 19. Data: 2019-11-27 05:59:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Trzeba się było uczyć to bys nie pracował fizycznie.

    ;-DDDD
    Zazdroszcze ci, kogutku!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 20. Data: 2019-11-28 18:59:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Mysle ze nie ma tego w obowiazkach.
    > Nikt sie nie zabija, nikt nie kradnie, nikt nic nie niszczy. Jest
    > zestaw rzeczy sciganych z urzedu, mysle ze korki czy jak by to
    > inaczej nie nazwac do nich nie naleza.

    Podobna sytuacja:
    - Gniezno, wiadukt w ciągu trasy krajowej, wiadukt idzie po łuku.
    Drogowcy wyłączyli lewy pas na tym łuku, ale w taki sposób ze dopiero
    jadac tym lukiem nagle ich zauwazasz.
    To było ze 3 dni temu...
    Wszyscy widzieli ze to jest zle oznakowane, ze co chwila dochodzi do
    niebezpiecznych ssytuacji nagłego hamowania etc. Na cbradiu co chwile
    ktos wyzywa.
    Wszyscy widzieli poza drogowcami i policją...

    Az dzis jade i patrze - niemozliwe - przed łukiem pojawiło się kilka
    znaków ze zwezenie, ze roboty drogowe... Wow

    Jak dojechałem do robót to juz wiedziałem dlaczego - 3 auta musiały sie
    rozjebac zeby ktos zareagował...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?