  • Data: 2014-02-01 12:07:20
    Temat: Jak połączyć zmiany w repozytoriach kilku użytkowników gita?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Normalnie gita używam w ten sposób że na serwerze jest już zatwierdzona
    wersja, w repozytorium lokalnym jeśli nie było push nowsza wersja a w
    plikach jeszcze nowsze poprawki (jeśli nie było commit).
    Teraz na komputerze mam jedno repozytorium lokalne a na laptopie drugie
    repozytorium lokalne. Oba połączone z serwerem i w obu modyfikacje
    względem serwera, w każdym inne.
    Gdy na laptopie chcę wykonać push, powoduje to błąd (czy też błąd był
    wtedy gdy w jednym wykonałem push i w drugim chciałem). Jak w takim
    razie postępować? Przecież brak blokowania plików to największa zaleta
    nowszych systemów kontroli wersji.