  • 21. Data: 2009-05-06 12:10:02
    Temat: Re: Jak podłączyć słuchawki do telewizora bez wyjœcia słuchawkowego? (was: Jak podłšczyć słuchawki do telewizora bez wyjœcia słuchawkowego?)
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Wed, 06 May 2009 14:02:12 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > On Wed, 06 May 2009 12:33:14 +0200, Gienek <g...@s...pl>
    > wrote:
    >
    > (kit avt lub jakis uczynny kolega z tej grupy by polutowal).

    To akurat racja, zapewne niejeden kolega wcisnąłby kit i chętnie polutował.
    MSPANC

    --
    - Kucing -

  • 22. Data: 2009-05-07 07:46:21
    Temat: Re: Jak podłączyć słuchawki do telewizora bez wyjścia słuchawkowego?
    Od: "NOM-rana" <n...@g...pl>

    Gienek <g...@s...pl> napisał(a):

    > 1. Kupujesz sobie kabelek scart - gniazdo jack (koniecznie stereo) na
    > przykład taki http://www.ast-anteny.com.pl/p,pl,4601,kabel+euro+
    > wtyk++euro+gniazdo+21pinjack+ 3-5+gniazdo+0-15m+kbv131.html

    To ja też mam pytanie. Ten kabel jest dziwny: Scart-Scart+jack. Czyli obraz i
    dźwięk rozdzielony na obraz przez scart i dźwięk przez jacka. Tego towaru w
    tym sklepiej akurat już nie ma a takich kabli praktycznie nie da się kupić. A
    może wystarczy najprostszy kabel: Scart-SVIDEO+jack jakich pełno jest
    wszędzie i które można już kupić za 3 zł na Allegro. Czy koniecznie musi być
    Scart-Scart+jack czy wystarczy Scart-SVIDEO+jack?

    > Wszystko łączysz. Do głośników komputerowych włączasz słuchawki i po
    > wszystkim

    Mam ten model telewizora i chyba trzeba będzie pilotem wyłączyć dźwięk w
    ustawieniach. Żeby zaczął być transmitowany przez słuchawki. A najlepiej
    podłączyć pod ten układ słuchawki bezprzewodowe (dodatkowy wzmacniacz).

    NOM-rana

  • 23. Data: 2009-05-07 08:08:40
    Od: Gienek <g...@s...pl>

> [...]
    > może wystarczy najprostszy kabel: Scart-SVIDEO+jack jakich pełno jest
    > wszędzie i które można już kupić za 3 zł na Allegro.

    Może być dowolny kabel z jack lub chinch lub czymś tam jeszcze. Ważne
    jest żeby można było ten kabelek bez jakichkolwiek problemów połączyć z
    posiadanym wzmacniaczem, lub głośnikami komputerowymi, lub słuchawkami z
    wbudowanym wzmacniaczem. Podobno trzeba uważać na głośniki komputerowe
    ponieważ nie wszystkie mają wyjście słuchawkowe podłączone pod
    wewnętrzny wzmacniacz. U mnie akurat mają.