  • 1. Data: 2009-10-22 07:01:22
    Temat: Jak odbierać chorwackie programy z Atlantic?
    Od: "Leslaw Zimny" <z...@o...ar.wroc.pl>

    Witam,
    Chorwackie kanały TV Sljeme (znany też jako Z1) i CMC (Croatian Music
    Channel) opuściły satelitę Hot Bird 8 (13E). Obecnie obie stacje osiągalne
    są wyłącznie z Atlantic Bird 3 (5W), gdzie nadal są niekodowane.
    Zmiana satelity wiążę się zbyt dużymi kosztami wykupu pojemności na
    satelitach Hot Bird 13E.

    Czy mając dekoder CYFRY+ lub "n" mogę przestawić się z Hot Birda na
    Atlantic?

    Leś

  • 2. Data: 2009-10-22 18:50:06
    Temat: Re: Jak odbierać chorwackie programy z Atlantic?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 22.10.09 09:01, Leslaw Zimny pisze:
> [...]
    > satelitach Hot Bird 13E.
    >
    > Czy mając dekoder CYFRY+ lub "n" mogę przestawić się z Hot Birda na

    Teoretycznie powinieneś złapać. Wiązka silna:
    http://www.lyngsat-maps.com/maps/ab3_super.html

    --
    Pete

  • 3. Data: 2009-10-22 19:11:57
    Od: Marcin Sroczyk <s...@w...home.pl>

    On Thu, 22 Oct 2009 20:50:06 +0200, Pete <n...@n...com> wrote:

    >Teoretycznie powinieneś złapać. Wiązka silna:
    >http://www.lyngsat-maps.com/maps/ab3_super.html

    Z tym, że dekoder 'n' to wybór tylko między HB i Astra. Ciekawe jak
    będzie w rekorderze turbo.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-10-22 19:18:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 22.10.09 21:11, Marcin Sroczyk pisze:

    > Z tym, że dekoder 'n' to wybór tylko między HB i Astra. Ciekawe jak
    > będzie w rekorderze turbo.

    Czyli tylko lista kanałów poświęcona przez Waltera i spółkę?

    --
    Pete

  • 5. Data: 2009-10-23 06:35:08
    Od: Marcin Sroczyk <s...@w...home.pl>

    On Thu, 22 Oct 2009 21:18:11 +0200, Pete <n...@n...com> wrote:

    >Czyli tylko lista kanałów poświęcona przez Waltera i spółkę?

    No niestety, nawet chyba nie wszystkie FTA. Podobno turbo ma mieć
    większą funkcjonalność, ale na razie to tuner-widmo ;)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-10-23 06:48:39
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Marcin Sroczyk pisze:

    > No niestety, nawet chyba nie wszystkie FTA. Podobno turbo ma mieć
    > większą funkcjonalność, ale na razie to tuner-widmo ;)
    >
    > Pozdrawiam

    dekoder jest już dostępny, ale na razie z oprogramowaniem z recordera

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 7. Data: 2009-10-23 10:09:04