  • 1. Data: 2012-03-21 22:02:46
    Temat: JQuery i absolute position validator
    Od: "S" <a...@w...pl>

    Mam nadzieję, ze to już ostatni problem i nie będę więcej nadużywał
    cierpliwości grupy

    Został mi problem z validacją klonowanych wierszy z elementami formularza

    Do walidacji używam czegoś takiego
    http://www.position-absolute.com/

    i jak wspominałem robię na wierszu z inputami .clone()
    Oczywiście zmieniam id sobie dodając kolejny numer rekordu
    Niestety są dwa problemy:

    pierwszy to taki że w ten walidator wymaga identycznej nazwy dla atrybutu
    name i id
    Oczywiście id sobie zmieniam ale z name to niechętnie ponieważ chciałbym
    później wszystkie wartości inputów przesłać w jednej tablicy więc używam
    zapisu name="nazwa_pola[]"

    a drugi problem jest taki, ze nawet jak zrezygnuje z tego aby wysłać to
    wszystko jedną tablicą i mam kolejne inputy z atrybutami:
    name="nazwa2" id="nazwa2"
    name="nazwa3" id="nazwa3"
    name="nazwa4" id="nazwa4"

    to i tak validator nie zaskakuje dla tworzonych inputów przy użyciu .clone()

    oczywiście skopiuje z łapy do html to zaskakuje więc najwyraźniej to ten
    clone krzaczy

    Może ktoś ma doświadczenie z tym validatorem oraz problemem przy .clone i
    coś podpowie

    z góry dzięki
    pozdrawiam
    Sławek