  • 1. Data: 2016-05-01 07:32:15
    Temat: Internet przez telefon?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Na karcie prepaid mogę mieć tak od 600 MB do 2 GB internetu miesięcznie.
    Czy dało by radę korzystać z tego internetu w komputerze? Na przykład
    łączę się przez USB i korzystam, oczywiście nie ściągam wtedy wielu giga.

  • 2. Data: 2016-05-01 09:20:51
    Temat: Re: Internet przez telefon?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borneq" ng44cv$b5g$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > Czy dało by radę korzystać z tego internetu w komputerze? Na przykład łączę się
    przez USB i korzystam, oczywiście nie ściągam

    Jeśli na telefonie jest Android -- możesz przez: USB, WiFi, BT...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 3. Data: 2016-05-01 10:23:21
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.05.2016 o 07:32, Borneq pisze:
    > Na karcie prepaid mogę mieć tak od 600 MB do 2 GB internetu miesięcznie.
    2 giga. wow!
    > Czy dało by radę korzystać z tego internetu w komputerze?
    NA serio pytasz, czy z okazji 1 maja trolujesz?
    > Na przykład
    > łączę się przez USB
    12 lat temu ja się łączyłem za pomocą siemensa s55 przez bluetooth. to
    była technologia! a fotki z wakacji zmniejszałem do 100kilobajtów żeby
    nie zużyć za dużo transferu..
    > i korzystam, oczywiście nie ściągam wtedy wielu giga.
    Jeśli korzystasz z windowsa - on sam to zrobi za Ciebie. Myślisz że
    zapyta czy moze sobie coś zaktualizować?

    Tak czy siak, możesz "internecić" z domu za pośrednictwem GSM (LTE), tak
    to jak to robię i miliony ludzi na świecie.

    ToMasz

  • 4. Data: 2016-05-01 12:05:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Borneq pisze tak:

    > Na karcie prepaid mogę mieć tak od 600 MB do 2 GB internetu
    > miesięcznie. Czy dało by radę korzystać z tego internetu w
    > komputerze? Na przykład łączę się przez USB i korzystam,
    > oczywiście nie ściągam wtedy wielu giga.

    Można ale telefon będzie się nagrzewał (nagrzewanie szkodzi baterii).
    Tym bardziej im trudniej sygnał ma aby wydostać się do nadajnika.
    Modemy takie jak np Huawei E3131h-2 czy Huawei E173u-2 prawie parzą
    podczas pracy.

    a Huawei E3131h-2 bywają w promocji po 50zł

    jeśli do lekkich usług txt poczty, gadu gadu czy grup to czemu nie.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2016-05-01 12:37:27
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Na karcie prepaid mogę mieć tak od 600 MB do 2 GB internetu miesięcznie.
    > Czy dało by radę korzystać z tego internetu w komputerze? Na przykład
    > łączę się przez USB i korzystam, oczywiście nie ściągam wtedy wielu giga.

    Się da, o ile nie ściągasz filmów itp. Ja w sytuacjach awaryjnych
    korzystam z ze starej Nokii N97, z którą łączę się się przez BT. Od
    biedy da się przelew zrobić, wiadomości poczytać i w gg postukać.
    Komfortowe to nie jest, ale przy odrobinie cierpliwości...

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2016-05-01 12:40:32
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 01.05.2016 o 12:05, PiteR pisze:
    > a Huawei E3131h-2 bywają w promocji po 50zł
    > jeśli do lekkich usług txt poczty, gadu gadu czy grup to czemu nie.

    Myślę nad Play starter z modemem Huawei E3372

  • 7. Data: 2016-05-01 13:30:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01-05-16 o 07:32, Borneq pisze:
    > Na karcie prepaid mogę mieć tak od 600 MB do 2 GB internetu miesięcznie.
    > Czy dało by radę korzystać z tego internetu w komputerze? Na przykład
    > łączę się przez USB i korzystam, oczywiście nie ściągam wtedy wielu giga.

    Przede wszystkim wiele telefonów potrafi "postawić" WI-FI, więc
    korzystasz z tego jak z routera. Mona również połączyć na USB, ale
    musisz odpowiednio to skonfigurować. Rzecz w tym, że operatorzy GSM
    czasem blokują niektóre porty. Przykładowo mnie nie udaje się pisać na
    grupy dyskusyjne czytnika, jak korzystam Internetu plus-a.

  • 8. Data: 2016-05-04 11:17:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości

> [...]
    >na
    >grupy dyskusyjne czytnika, jak korzystam Internetu plus-a.

    Hm, wydaje mi sie, ze kiedys pisalem. Teraz nie mam plusa, aby
    sprawdzic.

    Dziwne byloby blokowanie - wszak mamy multum aplikacji i gier, ktore
    moga sobie z dowolnie wybranych portow korzystac.
    Chyba, ze kilka wybranych blokowac.

    A moze to serwer Cie blokuje? Tzn nie Cie ale Plusa i cala reszte,
    dopuszcza tylko niektore sieci.
    Czytac mozesz ? To ten sam port.

    J.

  • 9. Data: 2016-05-05 00:28:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-05-16 o 11:17, J.F. pisze:

> [...]
    > Chyba, ze kilka wybranych blokowac.
    >
    > A moze to serwer Cie blokuje? Tzn nie Cie ale Plusa i cala reszte,

    Może serwer. Ale problemy były równie przy rożnych innych "dziwnych"
    wykorzystaniach. O ile się orientuję, to akurat operatorzy GSM na jednym
    IP trzymają wielu użytkowników przydzielając im różne porty. Może to z
    tego wynika. Za "krótki" jestem na takie dywagacje.

  • 10. Data: 2016-05-05 01:30:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 May 2016 00:28:33 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > wykorzystaniach. O ile się orientuję, to akurat operatorzy GSM na jednym
    > IP trzymają wielu użytkowników przydzielając im różne porty. Może to z

    Moze, ale to tez norma w obecnych czasach.
    Jak masz w domu "router wifi", z ktorego korzystaja komputery i
    telefony, to tez maja jeden IP.

    J.