  • 11. Data: 2009-02-20 20:12:40
    Temat: Re: Internet przez telefon
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    michhallski pisze:
    > Era oferuje 5MB za abonament 5zł, 25/15zł 50/30zł. Moje pytanie- ile to jest
    > w praktyce te 5, 25 czy 50MB? Np przesłanie 160 znaków przez GG czy
    > otwarcie strony ONETa, lub rozmowa przez Skypa. Chodzi mi o to czy w
    > praktyce jest to tylko awaryjny internet np przy podłaczeniu tekefonu do
    > kompa ( zakładam ze jest dobry zasięg sieci), czy możeto być tańsza
    > alternatywa dla stałego łącza?

    Z powodów czysto zawodowych korzystam z netu w Orange.
    Będąc u klientów nigdy nie miałem problemu z netem. Modemem jest
    Motorola v6 i jeśli jestem w zasięgu 3G to jest idealnie. Poza zasięgiem
    3G niestety gorzej to wygląda ale jest zadowalająco.
    Netu w netbooku używam do łączenia z firmowym intranetem i sprawuje się
    to poprawnie.
    Dodatkowo w Orange posiadając numer w *taryfie biznesowej* można włączyć
    sobie BE jako usługę na numerze. Korzyścią takiego rozwiązania jest brak
    lojalki gdyż net jest włączany jako usługa na numerze, a nie jako
    odrębna aktywacja.
    Przykładowo.
    Wyjeżdżamy na wakacje i potrzebujemy net. Włączamy na numerze BE i jest
    OK. Wracamy z wakacji i wyłączamy usługę (za pośrednictwem BOK). Opłata
    jest naliczania proporcjonalnie do okresu korzystania z usługi.
    Opłaty
    Limit 1GB/49zł 6GB/99zł 12GB/120zł
    Podane kwoty są kwotami netto, a przekroczenie podanego limitu MOŻE
    skutkować obniżeniem prędkości transferu do GPRS'a.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 12. Data: 2009-02-20 21:37:43
    Od: "michhallski" <m...@o...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > dodam ze w trojmiescie i okolicach jest to samo.

    Może akurat cos szwankowało. Testowałem chwilowo na SE k800i jako modem i
    stronki otwierało od razu bez problemu ( era). Rachunku jeszcze nie
    dostałem, wiec nie wiem na ile to opłacalne.

  • 13. Data: 2009-02-20 21:59:01
    Od: ".." <..@..>

    "K" <...@...c> wrote in message news:gnmrqj$n95$1@mx1.internetia.pl...

    > ciekawe w centrum wawy rozlaczalo co ok 2 minuty, otwarcie strony
    > graniczylo z cudem. po przelaczeniu na simplusa transfery po 280kB/s

    Dwa razy miesiacu nocuje w hotelu Marriot w centrum Wwy i jeszcze mi sie
    nigdy nie zdarzylo aby rozlaczalo lub strony sie nie otwieraly....A transfer
    ponad 300Kb/s to minimum....
    iPlus tez chodzi ok, ale wolniej...Ale na trasie i mniejsze miejscowosci to
    blueconnect wymiata....Nie mam powodu cukrzyc...Uzywam to co daje
    najbardziej stabilny transfer i ma najlepszy zasieg...Woze ze soba wszystkie
    karty sim gdzie maja internet 3G....

  • 14. Data: 2009-02-20 22:00:12
    Od: ".." <..@..>

    "K" <...@...c> wrote in message news:gnmrrj$n95$2@mx1.internetia.pl...

    > dodam ze w trojmiescie i okolicach jest to samo.

    Mozesz miec slaby modem...Bo w trojmiescie bywam i rowniez jest
    elegancko.....

  • 15. Data: 2009-02-21 14:15:22
    Od: "michhallski" <m...@o...pl>

    Użytkownik ".." <..@..> napisał w wiadomości

> [...]
    > najbardziej stabilny transfer i ma najlepszy zasieg...Woze ze soba
    > wszystkie karty sim gdzie maja internet 3G....

    Jaki masz modem?

  • 16. Data: 2009-02-21 16:00:47
    Od: ".." <..@..>

    "michhallski" <m...@o...pl> wrote in message

    > Użytkownik ".." <..@..> napisał w wiadomości

    > Jaki masz modem?
    Huawei E160

  • 17. Data: 2009-02-21 16:37:22
    Od: "Szczepan" <m...@f...pl>

    >ile to jest w praktyce te 5, 25 czy 50MB? Np przesłanie 160 znaków przez
    >GG czy

    zalezy przez co
    - GPRS
    http://209.85.129.132/search?q=cache:n3dIAILKjugJ:pl
    .wikipedia.org/wiki/GPRS+gprs&hl=pl&ct=clnk&cd=1&gl=
    pl