  • 11. Data: 2012-05-20 18:53:35
    Temat: Re: Internet "na już" na około tydzień
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał:

    > Jaką mam opcję posiadania internetu na laptopie na tydzień przy kosztach
    > minimalnych?

    W zależności od operatora, najmniejszy pakiet danych za 3 lub 5 pln. Fakt,
    że ważnym elementem w tej konfiguracji jest telefon i jego możliwości
    łączenia się z netem via laptop. Ale tańszej opcji nie ma.

  • 12. Data: 2012-05-20 21:24:58
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 20.05.2012 16:50, Sebastian Biały pisze:

    > Ten telefon jest bardzo stary.
    >
    > http://forum.xda-developers.com/wiki/HTC_Blue_Angel
    >
    > To pi x drzwi to samo tylko ja mam + wifi, ale bez ficzera AP.
    >
    > Zrobie dzisiaj eksperyment z Play na kartę za 20zł.
    niewarto! raz drogo, dwa to będzie działać (poprawcie mnie) tylko na
    nadajnikach playa, podczas gdy rozmowy chodzą jeszcze na plusie i orange..
    ToMasz

  • 13. Data: 2012-05-20 21:26:51
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 20.05.2012 18:49, Sebastian Biały pisze:

    > Vista. Na linuxie nie próbowałem, zakładam że powinno zadziałać na win
    > zanim zaczne walczyć z linuxem.
    >
    > Pojawia się połaczenie w połaczeniach sieciowych, mogę je uruchomić,
    > jednak numery IP pochodzą z automatu i nie ma bramy domyslnej. Na razie
    > tematu nie ruszam bo jutro mam szansę na normalny modem na usb.
    na windowsie - program TopNetInfo. na linuksie prosciej, bo jak powiesz
    jaki operator to masz do podmiany gotowy wvdial.conf i "leci"
    ToMasz

  • 14. Data: 2012-05-21 01:27:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl>

    > Mam w domu stary HTC Blueangel (Era MDA IIi) który ma Bluetooth. I to
    > mniej więcej tyle ze sprzętu.
    >
    > Jaką mam opcję posiadania internetu na laptopie na tydzień przy kosztach
    > minimalnych? Przyznaje, że próbowałem opcji typu "prepaid i net za 9zł"
    > ale nie potrafie tego skonfigurować z MDA (tzn MDA ma internet, laptop
    > niespecjalnie). Nie wiem czy to w ogóle możliwe, opisy na internecie są
    > mętne.

    Aplikację trzeba uruchomić na tym BA do internetu. Ona rozłącza
    dotychczasowe połączenie i zestawia nowe, dla kompa.

  • 15. Data: 2012-05-21 14:21:49
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Sebastian Biały nabazgrał(a):

    > Czy ktoś poratuje mnie słowem-kluczem aby nakarmić google?
    > Są jakieś opcje typu "testowanie internetu mobilnego" które mogę mieć od
    > ręki?

    Nie wiem .. ja czasami używałem PDA Asua z WM6 po BT z telefonem i działo to
    bez problemu, tel służył jako modem.
    Tak samo póżnij używałem tel Nokia N95 też jako model dla laptopa i też nie
    było z tym problemu ...

    Używałem Tak-Taka z pakietem za 9 zł (obecnie za 12zł więsza ilość danych)

  • 16. Data: 2012-05-21 16:48:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kranu" 4fb90224$0$1220$6...@n...neostrada.pl

    > Nie wiem jak starsze, ale obecnie telefony HTC potrafią
    > działać jako access point wifi i wtedy konfiguracja
    > laptopa kończy się na podłączeniu do utworzonej przez
    > telefon sieci.

    Każdy obecny HTC ma APka?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2012-05-22 09:34:31
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > "kranu" 4fb90224$0$1220$6...@n...neostrada.pl
    > Każdy obecny HTC ma APka?

    Nie wiem czy każdy bo nie dam sobie głowy obciąć ale z tego co widzę to
    Desire, Desire HD, Wildfire ma na 100% więc chyba inne też mają, jest to
    część pakietu SENSE.

  • 18. Data: 2012-05-23 00:29:07
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > .
    >
    > Teraz: chce zainwestować jak najmniej. Jeśli jednak coś zainwestuje,
    > powinno to zostać u mnie (np w modem).

    Jak masz blisko do Warszawy i dziala w Twojej okolicy AERO2 to 20zlotych
    depozytu i na dwa i pol roku masz darmowy internet :)

    Nemo