    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Internet działa w modemie 3G ale nie w telefonie
    Date: Fri, 22 Jul 2011 19:21:45 -0500

    Byłem niedawno w Egipcie... korzystałem z usług ich firmy Vodafone.
    Oferują tam taryfę internetową dla modemów USB do komputera
    i jak się przełączy SIM kartę do tej taryfy to SIM karta nie działa
    w telefonie. Nie chodzi mi o to że nie można z niej dzwonić, ale o to
    że nie można wyjść z niej na internet z telefonu. W modemie USB
    działa bardzo dobrze, bez problemów. Co jest grane? Jak to robią?
    Modem jakiego używałem to brandowany przez Vodafone Huawei.

    Na normalnej taryfie telefonicznej, inna karta SIM działała w tym
    samym telefonie Nokia 5630 bez problemów z tym że internet
    kosztował w tej taryfie drożej. Ale daje tą informację po to aby ktoś
    nie myślał że sobie nie skonfigurowałem telefonu do Vodafone czy
    coś w tym stylu... Miałem konfigurację GPRS dla Vodafone, APN, itp.
    Mimo to, po przełożeniu SIM karty "internetowej" telefon nie
    zezwalał aplikacjom takim jak przeglądarka czy Fring na połączenie.