  • 11. Data: 2012-08-30 13:43:23
    Temat: Re: Instalacja RTV SAT, potrzebna pomoc fachowców
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-30 13:36, Maciej Bebenek pisze:
    > Pomijając wyznawców Jedynego Słusznego Kościoła, z Astry masz kupę
    > niekodowanych programów niemieckojęzycznych, a dla wielu ludzi to istotne.
    > W czasie Euro2012 czasem przełączałem się z naziemnego DVB-T na Niemcy -
    > jakość - nawet w SD - dużo lepsza. A komentatora i tak nie warto było
    > słuchać ;-)

    mi też zdarzyło się oglądać mecze na niemieckich stacjach,
    ale umówmy się ile razy z tego przeciętny człowiek korzysta,
    a cena zmiany multi + kable + konwerter jednak jest.

    co do komentatorów nie ma najmniejszej dyskusji - do zwolnienia.
    miejsce dla dinozaurów jest w juraparku.
    wolę słuchać po niemiecku (choć w ogóle nie znam niem.)
    niż naszy komentatorów tvp.
    co do jakości to trochę przesadzasz, owszem szału nie ma,
    ale nie jest tak źle, co innego fonia.
    jak mogłem to przełączałem na eurosport i różnica była ogromna.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 12. Data: 2012-08-30 14:27:04
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > tylko po co ta Astra?

    OMG, ile więcej teraz go to wyjdzie jak dorzuci 4 kable więcej i MS 8+1
    zamiast 4+1 i zeza + konwerter? Taką instalacje robi się raz na x lat.

    > czy ktoś z tego korzysta?

    Świadomi tego co to TV-SAT i że to coś więcej niż to co dają "operatorzy" na
    naszym rynku korzysta.

  • 13. Data: 2012-08-30 15:23:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    pawell32 <p...@n...pl> wrote:

    > mi też zdarzyło się oglądać mecze na niemieckich stacjach,
    > ale umówmy się ile razy z tego przeciętny człowiek korzysta,
    > a cena zmiany multi + kable + konwerter jednak jest.

    Pamiętaj tylko, że ludzi znających język niemiecki jest porównywalna liczba
    z tymi, którzy znają np. angielski. I dla nich tv niemieckojęzyczna jest
    jak najbardziej OK.
    Ogladasz tylko polskojęzyczne programy? Bo ja nie.

  • 14. Data: 2012-08-30 15:39:01
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    W dniu 2012-08-30 13:21, pawell32 pisze:
> [...]
    _inverto_black_ultra_0_2db_A98266.htm

    > może, ale po co taki drogi?
    > http://www.eltrox.pl/konwertery-quattro-c-28_3_507.h
    tml?zenid=86a02df353d1f1f46ac922bcbe364a61

    > ja osobiście polecam tiax`a
    >
    > http://allegro.pl/konwerter-quatro-triax-tqt004-do-m
    ultiswitcha-i2560045524.html

    tch-triax-5x8-i2575456902.html

    > tak.

    ada_dc_75_om_R66205.htm

    > nie ma takiej potrzeby

    > musi

    > no to tak ;-)

    Dziękuję za wszystkie wskazówki, informacje i pomoc. Sprzęt zamówiony.
    Mam tylko nadzieje, że jutro zabawki dojdą i będę mógł wszystko spiąć do
    kupy.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2012-08-30 19:28:00
    Od: "b.higsa" <b...@a...pl>

    W dniu 12-08-30 15:39, MarCiNWz pisze:

    > Dziękuję za wszystkie wskazówki, informacje i pomoc. Sprzęt zamówiony.
    > Mam tylko nadzieje, że jutro zabawki dojdą i będę mógł wszystko spiąć do
    > kupy.
    >
    > Pozdrawiam

    Muliroom premium HD zadaje się wogóle nie wymaga podłączenia do anteny sat.

    G.

  • 16. Data: 2012-08-30 20:35:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 30.08.2012 19:28, b.higsa wrote:

    > Muliroom premium HD zadaje się wogóle nie wymaga podłączenia do anteny sat.

    bo nie jest, jest zalecana.
    po drugie tu mowa o mr standard, mr premium ogranicza sie do dwóch
    dekoderów.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 17. Data: 2012-08-31 06:34:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-30 15:23, Maciej Bebenek pisze:
> [...]
    > jak najbardziej OK.
    > Ogladasz tylko polskojęzyczne programy? Bo ja nie.

    jak chodzi o mnie to w zasadzie tylko polskie, ale ogólnie telewizji
    coraz mniej, coraz częściej wolę poświęcać cenny wolny czas na książkę.

    wiem, że jest dożo ludzi dobrze znających język niemiecki, ale
    przypominam sobie tylko dwóch klientów, którzy świadomie wybrali
    dodatkowo astre by oglądać ichnie kanały, reszta którym
    montowałem to tylko po to bo kiedyś tam dostępne były fikołki,
    nie liczę tych od ojca dyrektora.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 18. Data: 2012-09-03 16:15:04
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > tylko po co ta Astra?

    Np. niekodowana TVP Historia.

  • 19. Data: 2012-09-04 06:13:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-09-03 16:15, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Np. niekodowana TVP Historia.

    nie przesadzaj. to jest chyba u każdego operatora

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 20. Data: 2012-09-04 12:02:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 04 Sep 2012 06:13:32 +0200, pawell32 napisał(a):

    > nie przesadzaj. to jest chyba u każdego operatora

    W Cyfrze nie ma.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.