  • 11. Data: 2014-02-18 00:53:21
    Temat: Re: Ile zapaleń dziennie to dużo?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 18 Feb 2014 00:30:49 +0100, megrimsES napisał(a):

    > aż tak starymi automatami nie jeździ.

    A co robią nowoczesne, jak się na D usiłuje pchać murek? :)

  • 12. Data: 2014-02-18 01:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Macie znajomego kuriera? Co ile czasu leci im rozrusznik?

    Sporadycznie.
    Courier - jakies 15-20 razy dziennie - przejechane - 970 tysiecy - robiony
    chyba raz, no chyba ze drugiego nie pamietam.
    Scudo - 350 tysiecy, jakies 20 razy - działa.

    Kurierzy to chyba czesciej niz 20 razy dziennie. Podejrzewam, ze
    zdecydowanie powyzej 50 paczek musza rozwieźć.

  • 13. Data: 2014-02-18 01:56:24
    Od: "Pieszy" <d...@h...pl>

    Użytkownik "giecik" napisał ....

    >....300 tys kilometrów ...
    > Dla porównania sprzęgieł w tym czasie poszło 12 :)

    To chyba jakis żart, po 300 to mi sie zaczęło ślizgać, no fakt ale w
    japończyku ;)

    pozdrawiam

    Pieszy

  • 14. Data: 2014-02-18 06:56:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pieszy" <d...@h...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "giecik" napisał ....

    > To chyba jakis żart, po 300 to mi sie zaczęło ślizgać, no fakt ale w
    > japończyku ;)

    I pewnie na nauce jazdy?
    Bo jak nie, to po co ta gadka?

  • 15. Data: 2014-02-18 08:16:15
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    > Kurierzy to chyba czesciej niz 20 razy dziennie. Podejrzewam, ze
    > zdecydowanie powyzej 50 paczek musza rozwieźć.

    To już wiem czemu u mnie nigdy nie gaszą silnika pod domem :)

  • 16. Data: 2014-02-18 19:18:49
    Od: giecik <g...@S...pl>

    W dniu 2014-02-18 08:16, twistedme pisze:

    > To już wiem czemu u mnie nigdy nie gaszą silnika pod domem :)
    Bo jeśli to nie blok gdzie trzeba iść do klatki tylko wydaję się paczkę
    "prosto z siedzenia kierowcy" to i po co go gasić :)

  • 17. Data: 2014-02-18 19:51:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-18, Poldek <n...@g...pl> wrote:

    > U mnie w japończyku po 20 tys. od wymiany sprzęgła (orygiał z ASO) jest
    > już do wymiany. Nie nauka jazdy - auto prywatne.

    Moze czas nauczyc siebie (lub zone) jezdzic? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2014-02-18 19:53:29
    Od: Poldek <n...@g...pl>

  • 19. Data: 2014-02-18 22:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek n...@g...pl ...

    > U mnie w japończyku po 20 tys. od wymiany sprzęgła (orygiał z ASO) jest
    > już do wymiany. Nie nauka jazdy - auto prywatne.

    No to albo wada fabryczna albo ktos nie umie jeżdzić.

  • 20. Data: 2014-02-21 19:20:31
    Od: ":D@w!d J@$" <x...@g...com>

    W dniu 17.02.2014 22:09, PiteR pisze:
    > Macie znajomego kuriera? Co ile czasu leci im rozrusznik?

    Rozrusznik to jest pikuś...

    2tyg. temu szef wymienił z przodu amortyzatory + sprężyny... dziś już
    jedną szlak trafił :/