  • 11. Data: 2010-06-28 17:45:34
    Temat: Re: Ile wolniej jezdzcie w nocy?
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Cezar pisze:
    ...>8
    > Ja chcę zrobić w swoim Trampku modyfikację instalacji tak aby przy
    > przełączeniu na długie nie gasł żarnik krótkiego.

    Jesli jezdzisz dalej niz pare km to juz zacznij sie rozgladac za nowym
    lustrem :(
    Wiesz ile wiecej ciepla bedzie Ci sie w reflektorze wydzielac?!
    I drugie, wiesz ilu juz wczesniej na to wpadlo? I jakos sie nie
    przyjelo. Pomysl dlaczego!

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 12. Data: 2010-06-30 15:50:41
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 28 Cze, 11:18, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:
    > Ale na noc, mzawke, droge z dziurami, to mi juz nie dacie gotowej recepty ;)

    Akcesoryjne ksenony. Można dokupić zewnętrzne i założyć np. pod
    kierownicą. Jak tu:

    http://www.futurevisionhid.com/products/motorcycle-h
    id-driving-lights/hid-auxiliary-projector-light-kit.
    html

    --
    Nikanor [DR350, Agility125-do wzięcia]

  • 13. Data: 2010-06-30 20:56:09
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 28-06-2010 o 11:19:53 <n...@s...com> napisał(a):

    > Ja nie wiem jak sie reguluje, ale musi sie dac.
    > Mycie reflektora wewnatrz, oraz vision plus u mnie sie zawsze
    > sprawdzalo :)

    czy dla zaspokojenia mojej ciekawości mógłbyś rozwinąć wątek mycia
    reflektora wewnątrz? przyznam się szczerze myślałem o tym, ale obawa o
    uszkodzenie odbłyśnika mnie zniechęcała. jakieś tajemne środki piorące i
    narzędzia są potrzebne? ;)

    pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-06-30 21:21:06
    Od: n...@s...com

    On Wed, 30 Jun 2010 22:56:09 +0200, Gr4N4c1K
    <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> wrote:

> [...]
    >reflektora wewnątrz? przyznam się szczerze myślałem o tym, ale obawa o
    >uszkodzenie odbłyśnika mnie zniechęcała. jakieś tajemne środki piorące i

    Plyn do mycia garow, woda.
    Najpierw namoczylem solidnie (lampa stala zanurzona w wodzie z
    plynem). Pozniej telepanie zeby woda wyplukala syf (glownie piasek i
    inne cholerstwo zdolne do porysowania odblysnika).
    A pozniej szmata na kawalku drutu i kombinacje zeby jak najwieksza
    powierzchnie przetrzec.
    Na koniec dlugie plukanie. W tym ostatnie dwa razy uzywajac wody
    demineralizowanej (zeby kamien sie nie osadzil).
    Zadne mecyje prawde mowiac :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 15. Data: 2010-06-30 23:01:00
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nikanor" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    > Akcesoryjne ksenony. Można dokupić zewnętrzne i założyć np. pod
> [...]

    zajebiaszcze....
    tylko czemu takie drogie?;]

    jakies tansze rozwiazanie?
    halogeny w rownie malej obudowie?

    --
    pozdrawiam,
    Sowa

  • 16. Data: 2010-07-01 09:52:47
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    sowa pisze:

    > jakies tansze rozwiazanie?
    > halogeny w rownie malej obudowie?
    Poszukaj zestawu do konwersji na HID. SNa powyższej stronie mają takie
    zestawy. Szukaj na ebay "HID converison kit" + swój rodzaj żarówek jakie
    masz w moto. Pamiętaj jednak o tym, że to rozwiązanie nie musi być
    legalne i generalnie powinno być stosowane w lampach projektorowych.

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 17. Data: 2010-07-01 10:36:21
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > masz w moto. Pamiętaj jednak o tym, że to rozwiązanie nie musi być legalne
    > i generalnie powinno być stosowane w lampach projektorowych.

    nieee...
    ja nie chce wsadzac palnikow do lampy...
    mi chodzi o cos dodatkowego, tzw. halogeny, "lightbary"...
    no jak zwal tak zwal...
    dodatkowe 2 zrodla swiatla, montowane "na zewnatrz" glownej lampy...
    ufff, sam sie zgubilem;]

  • 18. Data: 2010-07-01 10:51:40
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-07-01 12:36, sowa pisze:
> [...]
    > no jak zwal tak zwal...
    > dodatkowe 2 zrodla swiatla, montowane "na zewnatrz" glownej lampy...

    Tez o czyms takim myslalem, reflektorki soczewkowe dla mlodych
    tjjjuningowcow w wersji zewnetrznej, tzn z obudowa ?
    Trochę wstyd do takiego sklepu wchodzić, jak do sex-shopu, ale czego sie
    nie robi...

    Sa odpowiednikami mijania / drogowych / obu ?

    Ktos probowal?

  • 19. Data: 2010-07-01 11:25:53
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    > Tez o czyms takim myslalem, reflektorki soczewkowe dla mlodych
    > tjjjuningowcow w wersji zewnetrznej, tzn z obudowa ?

    ooo, wlasnie...
    nawet niekoniecznie soczewki...
    byle swiatlo jebutne bylo:)

    > Sa odpowiednikami mijania / drogowych / obu ?
    > Ktos probowal?

    i jakby to ze strobo polaczyc?:)) (doktorski miaj w fujarce)
    iiiihhhhaaaaaa ....