eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIdentyfikacja problemu: sprzęgło.Identyfikacja problemu: sprzęgło.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.rip
    co.com!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.ne
    wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.p
    l!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 28 Aug 2013 07:50:36 +0200
    From: twistedme <t...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Identyfikacja problemu: sprzęgło.
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <521d8fab$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.75.113
    X-Trace: 1377669035 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1217 79.184.75.113:50038
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2502503
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    może ktoś miał coś podobnego.

    Pacjent xsara picasso 2006, 1.6 benz. manual.

    Objawy: przy zgaszonym silniku pedał sprzęgła ciężko wcisnąć (powiedzmy
    30% opór, potem już lekko). Przy zapalonym silniku (podczas jazdy)
    chodzi luźniej (30% normalnie, dalej jakby za luźno, jakby aż wpadało w
    podłogę). Po zgaszeniu silnika czasami (nie zawsze) zostaje w podłodze i
    muszę je butem podnosić (może lepiej napisać odblokować). Nie jest tak,
    że pedał trzeba podnosić, bo leży tylko bardziej jakby był zakleszczony
    i sprężynował, odskakiwał, nie wiem jak to napisać... :) Biegi wchodzą
    normalnie przy zapalonym, jak i zgaszonym silniku.

    Mechanik oglądał podczas ogólnego przeglądu, mówi, że nasmarował
    łapę(?), i że powinno być ok. No nie jest, niby troszkę było, ale
    godzinę po wyjeździe od niego znowu zostało w podłodze. Skoro tak mówił,
    to przypuszczam, że wycieków nie stwierdził. Płyn hamulcowy sprawdzał
    parametry i też niby ok.

    Będę jechał pewnie dzisiaj, ale wolałbym już z jakąś hipotezą.
    Wysprzęglik? Pompa sprzęgła? Czy coś jeszcze innego?


    Dzięki z góry za odpowiedzi.


    Pozdrawiam
    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: