  • 1. Data: 2010-01-14 20:49:17
    Temat: Identyfikacja elementu
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Czołem.

    Co to takiego:

    Żarówka *wstrząsoodporna* 100 W

    Jedyne 2.99 PLN, bynajmniej nie jakieś tam zapasy magazynowe ;)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2010-01-14 21:27:56
    Temat: Re: Identyfikacja elementu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PeJot napisał:

    > Co to takiego:
    >
    > Żarówka *wstrząsoodporna* 100 W

    Podejrzewam, że jest to lampa do celów specjalnych, czyli lampa
    nieprzeznaczona do oświetlenia pomieszczeń domowych ze względu
    na jej parametry techniczne lub na fakt, że w dotyczących jej
    informacjach o produkcie podano, iż nie nadaje się ona do
    oświetlenia pomieszczeń domowych -- tak jak to przewiduje art. 2
    Rozporządzenia Komisji Europejskiej nr 244/2009 z dnia 18 marca 2009 r.
    w sprawie wykonania dyrektywy 2005/32/WE Parlamentu Europejskiego i Rady
    w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla bezkierunkowych
    lamp do użytku domowego.

    > Jedyne 2.99 PLN, bynajmniej nie jakieś tam zapasy magazynowe ;)

    A gdzie to można kupić?

    -- Jarek

    PS
    Amerykańskie przepisy dotyczące żarówek używanych w domach nakazują,
    by żarówki NIE były wstrząsoodporne. Chodzi o to, żeby lampa
    przewracająca się na przykład na dywan nie spowodowała pożaru,
    tylko od razu zgasła. Czy w Eutopie też takie mamy, tego nie wiem.

  • 3. Data: 2010-01-15 07:16:54
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>

    PeJot wrote:

    > Czołem.
    >
    > Co to takiego:
    >
    > Żarówka *wstrząsoodporna* 100 W
    >
    > Jedyne 2.99 PLN, bynajmniej nie jakieś tam zapasy magazynowe ;)

    brzmi ciekawie, gdzie to mozna dostac? :)
    najprosciej bedzie kupic i rozebrac ...

  • 4. Data: 2010-01-15 08:29:10
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    PeJot wrote:
    > Czołem.
    >
    > Co to takiego:
    >
    > Żarówka *wstrząsoodporna* 100 W
    >
    > Jedyne 2.99 PLN, bynajmniej nie jakieś tam zapasy magazynowe ;)

    używa się takich lamp do oświetlenia masztów. maszty potrafią się bujac i
    drżeć pod wplywem wiatru.
    a daj linka do tego sklepu.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 5. Data: 2010-01-15 09:35:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w

    > używa się takich lamp do oświetlenia masztów. maszty potrafią się
    > bujac i drżeć pod wplywem wiatru. a daj linka do tego sklepu.

    Mleczna 100W ostatnio kupilem, bez zadnych oznaczen ze nie do
    uzytku domowego.
    Stare zapasy ?

    J.

  • 6. Data: 2010-01-15 15:51:23
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Jarosław Sokołowski pisze:

> [...]
    > w sprawie wykonania dyrektywy 2005/32/WE Parlamentu Europejskiego i Rady
    > w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla bezkierunkowych

    W najzwyklejszym hipermarkecie budowlanym, obok innych żarówek.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 7. Data: 2010-01-15 16:16:33
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 10-01-14 21:49, PeJot pisze:
    > Czołem.
    >
    > Co to takiego:
    >
    > Żarówka *wstrząsoodporna* 100 W
    >
    > Jedyne 2.99 PLN, bynajmniej nie jakieś tam zapasy magazynowe ;)

    Na Alledrogo tez sa :
    http://www.allegro.pl/item885647378_zarowka_100w_e27
    _e_27_wstrzasoodporna_f_vat.html
    ;D

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 8. Data: 2010-01-15 16:22:07
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Co to takiego:
    >
    > Żarówka *wstrząsoodporna* 100 W

    dowód, że Polak sobie poradził :)

    e.

  • 9. Data: 2010-01-15 19:02:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PeJot napisał:

    > W najzwyklejszym hipermarkecie budowlanym, obok innych żarówek.

    Powraca mi wiara w Człowieka. Ludzkość potrafi poradzić sobie
    z każdym problemem, nawet takim, który sama stworzyła.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2010-01-15 19:52:27
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Co to takiego:
    >
    > Żarówka *wstrząsoodporna* 100 W
    >
    > Jedyne 2.99 PLN, bynajmniej nie jakieś tam zapasy magazynowe ;)

    Kupili coś takiego u mnie w pracy. Po jakimś wstrząsie się rozleciała i
    ujawniła strukturę. W sumie nic ciekawego - miała grubszy ten taki
    środkowy walec szklany wewnątrz i trochę więcej drucików podtrzymujących
    włókno świecące i tyle.

    --
    Grzexs