  • Data: 2002-06-26 21:56:22
    Temat: IRC i RevDNS w Netii
    Od: "Kamil K. [horiz0n]" <h...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    mam taki dziwny problemik:
    czekalem na wips do Rev-a mojej domenki, nie doczekalem sie w koncu.
    az dzis netia do reva wpisala wszystkim uzytkownikom domene w stylu:
    ip-xxx.xxx.xxx.xxx.netia.com.pl

    problem polega na tym, ze np. logujac sie na serwerze irca w sieci EfNet
    wszystko jest ok, i mam reva, natomiast zaden polski server irca nie
    widzi mojej domeny imam dalej +ir :(

    czym to moze byc spowodowane i do kogo kierowac swoje pretensje ?

    pozdrawiam
    --
    kamil.k
    icq 17114892