  • 1. Data: 2009-02-21 19:03:17
    Temat: IE PNG Alpha fix - localhost, a zdalny serwer.
    Od: b...@g...com

    Korzystam z: http://www.twinhelix.com/css/iepngfix/demo/
    i wszystko jest dobrze, gdy testuje to na komputerze lokalnym (poki
    strone wywoluje z http://localhost/ ... lub po domenie na moim
    komputerze: http://domena...cx/ iepngfix dziala, ale jak wrzuce na
    serwe np. o12.pl to pngfix nie funkcjonuje tak jak powinno. Wielkosci
    liter sa OK - bo to moglaby byc roznica pomiedzy dzialaniem z
    windowsem, a systemem unixowym. Ktos ma pomysly?

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2009-02-21 19:13:50
    Temat: Re: IE PNG Alpha fix - localhost, a zdalny serwer.
    Od: b...@g...com

    > serwer np. o12.pl to pngfix nie funkcjonuje tak jak powinno

    co oznacza, ze nie ma przezroczystosci tylko super szary IEowy kolor.

  • 3. Data: 2009-02-21 22:36:13
    Od: NotBear <p...@H...interia.pl>

    b...@g...com wrote:
    > Ktos ma pomysly?

    Content-type?

    M$ zaleca ustawic "text/x-component".
    http://support.microsoft.com/kb/306231

    --
    NotBear

  • 4. Data: 2009-02-22 10:51:43
    Od: b...@g...com

    On 21 Lut, 23:36, NotBear <p...@H...interia.pl> wrote:

    > M$ zaleca ustawic "text/x-component".http://support.microsoft.com/kb/3
    06231

    wielkie dzięki za hinta, próbowałem najpierw zrobić to po stronie
    apacha - metodami:
    dostępnymi z panelu hostingowego - zero rezultatów.
    wrzucenia addtype do htaccess - zero rezultatów.

    z pomocą przyszedł PHP i wysłanie pliku jako text/x-component z PHPa.

    pozdr,
    p.

  • 5. Data: 2009-02-22 12:07:30
    Od: Bartosz Derleta <b...@f...pl>

    b...@g...com pisze:
    06231

    > wrzucenia addtype do htaccess - zero rezultatów.

    Może ForceType?

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz Derleta