  • Data: 2012-05-11 02:54:33
    Temat: I RMS dla kondensatorów ceramicznych SMD
    Od: sundayman <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nigdzie nie mogę znaleźć informacji o I RMS dla kondensatorów
    ceramicznych KEMET.

    Dokładnie chodzi mi o ten C1210C225K1RAC (TME).
    Za cholerę w żadnym katalogu nie ma tego.

    Może jest jakiś ogólna choćby "zakres" dla X7R ?

    Taki np. TDK podaje dla swoich multilayer ceramic (czyli jakby to samo)
    , powiedzmy dla C3216X7R2A105M , że I RMS = 9 A.

    Czy to jest tak, że generalnie wielowarstwowe ceramiczne mają spory prąd
    I RMS ?

    Wystarczy mi, jak ten C1210C225K1RAC będzie miał z 600mA... Ale cholera
    że go wie ??

    Potrzebny mi jakiś low ESR, tak 2.2uf - 10uF, na 100, z I RMS > 0.6A