  • 1. Data: 2014-04-03 15:50:42
    Temat: Hyosung GT 650
    Od: m...@g...com

    Witam,
    po długiej nieobecności odkąd sprzedałem mojego sym Husky i miałem kupić coś innego w
    domyśle nawet pytałem o opinie VX800 lub ER500. Niestyty nic z tego nie wyszło.
    Obecnie wypatrzyłem takie coś jako że lubię grzebać
    http://allegro.pl/hyosung-gt-650-silnik-suzuki-sv-65
    0-i4101603527.html
    zwracam się do speców np.: KUCZU lub osób które miały mają to moto czy warto się
    pakować.
    Pozdrawiam
    mmaurycy
    obecnie brak moto tylko
    HERO MAJESTIC

  • 2. Data: 2014-04-04 10:42:02
    Temat: Re: Hyosung GT 650
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 15:50:42 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
> [...]
    0-i4101603527.html

    > zwracam się do speców np.: KUCZU lub osób które miały mają to moto czy warto się

    I znowu nic z tego nie będzie z przyczyn rodzinnych- szkoda

  • 3. Data: 2014-04-04 19:43:29
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2014-04-04 10:42, łączę się z m...@g...com w bólu:

    innego

    > I znowu nic z tego nie będzie z przyczyn rodzinnych- szkoda

    Też tak kiedyś miałem. Szukałem nowe moto. Łaziłem po salonach,
    wybierałem, i kiedy już wypatrzyłem wymarzonego Fat Boy'a, wróciła
    franca mówiąc, że "kocha". Od tego czasu jeżdzę siedmioletnim Rometem,
    50cm3, made in China i jest mi dopszzzz..... i wcale się nie WKOOOORWIAM
    =):-(

    Pozdrawiam Johnny

  • 4. Data: 2014-04-04 20:28:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-04-04 19:43, johnny pisze:

    > Też tak kiedyś miałem. Szukałem nowe moto. Łaziłem po salonach,
    > wybierałem, i kiedy już wypatrzyłem wymarzonego Fat Boy'a, wróciła
    > franca mówiąc, że "kocha".

    znaczy obudziles sie ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2014-04-05 07:56:48
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2014-04-04 20:28, Kuczu pisze:

    > znaczy obudziles sie ?

    No, może z tym "kocha" to się rzeczywiście przesłyszałem, ale że wróciła
    to "bankowo". Oto dowód:
    http://img.wiocha.pl/images/f/b/fbc57c29a3ee334f91a9
    f1797275e9b7.jpg

    Pozdrawiam Johnny

  • 6. Data: 2014-04-07 09:02:53
    Od: m...@g...com

    A na moto popatrzyłeś? Co myślisz? Pytania raczej z czystej ciekawości
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 7. Data: 2014-04-07 09:21:49
    Od: m...@g...com

  • 8. Data: 2014-04-07 09:22:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-04-07 09:02, m...@g...com pisze:
    > A na moto popatrzyłeś? Co myślisz? Pytania raczej z czystej ciekawości

    patrzylem, cholera wie co go boli. Wizualnie ujdzie, jak za te
    pieniadze. Problematyczny moze byc dostep do czesci zamiennych ale niby
    Huysung ma u nas przedstawicielstwo i siec dealerska. Z uzywkami bedzie
    problem na pewno.

  • 9. Data: 2014-04-07 10:16:35
    Od: m...@g...com

> [...]
    >
    > pieniadze. Problematyczny moze byc dostep do czesci zamiennych ale niby
    >
    > Huysung ma u nas przedstawicielstwo i siec dealerska. Z uzywkami bedzie

    Dzięki za odpowiedź, jak dzwoniłem gość mówił że nie wie brak kompresji?

    mmaurycy

  • 10. Data: 2014-04-07 10:54:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-04-07 10:16, m...@g...com pisze:

    > Dzięki za odpowiedź, jak dzwoniłem gość mówił że nie wie brak kompresji?

    wrozenie z fusow. To moze byc wszystko - od problemu elektrycznego,
    poprzez zerwany klin na kole magnesowym, po uszkodzenia mechaniczne w
    samym silniku.