  • 1. Data: 2010-12-03 19:35:41
    Temat: Honda ns 125 f
    Od: Korak17 <Korak17@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam
    Mam taki problem , kupiłem sobie motor hondę ns 125 f z uszkodzonym
    cylindrem , co się okazało że nowy cylinder kosztuje 1400zł , to
    zrezygnowałem z kupna i postanowiłem zrobić szlif , ale tez nie można
    zrobić szlifu bo to jest taki materiał że się nie da. To dałem cylinder do
    tulejowania . i zrobili mi tulejkę , ale powiedzieli że nie mogą zrobić w
    niej dziur bo nie mają sprzętu do mierzenia.
    I pisze w takiej proźbie czy dali byście rade dowiedzieć sie jakie wymiary
    i w którym miejscu mają być porobione te dziury

  • 2. Data: 2010-12-03 20:39:17
    Temat: Re: Honda ns 125 f
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Korak17" idzie po widie:

    > i w którym miejscu mają być porobione te dziury

    Ja bym tak zaczął gdzieś dwa, trzy centy od góry. Jak nie trafisz za
    pierwszym razem nie martw - masz jeszcze sporo nieperforowanej powierzchni.
    Za którymś razem powinno sie udać...

    Powodzenia Johnny

    www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i podejrzanej jakości konina

  • 3. Data: 2010-12-05 07:24:29
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 3 Gru, 20:35, Korak17 <Korak17@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    i zrobili mi tulejk , ale powiedzieli e nie mog zrobi w
    > niej dziur bo nie maj sprz tu do mierzenia.

    Bo maja to w dupie
    . Tak sie to czyta.

    Skasowali jelenia , na siłę robiąc to czego nie potrafia.
    Cała sztuka ,to własnie wykonanie kanałów. PRECYJYJNE !
    A nie wytoczenie "rury" i "wepchnięcie " w cylek.
    Kanały w 2T rozrząd ,dla tego silnika. Jakiekolwiek przesuniecie
    wymiarów okien w góre lub dół. Zmienia fazy rozrządu dla silnika.
    Okna maja byc równiez identycznej wielkości jak orginał.
    Czyli "te dziury" to niezwykle wazna sprawa.

    Ogólnie to zrobili cos w stylu ,1/3 usługi zrobione. A klient niech se
    dokończy , tę trudniejsza część. :-/
    Powiedzieli ci czym . Może widelcem, moze pilotem od TV ??
    Jak raz spierdolisz kanały . To one nie szczypiorek. Nie odrosna .

    Wez idz do nich niech ci oddaja kase. Potem odddaj to do jakies
    normalnej firmy. Np. Motortech