-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!nx02
.iad01.newshosting.com!newshosting.com!69.16.185.11.MISMATCH!npeer01.iad.highwi
nds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!postnews.goo
gle.com!bl1g2000vbb.googlegroups.com!not-for-mail
From: LukeB <l...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Honda Pantheon / FES 150 '1999 - potrzebna serwisówka + pytanko o swap
silnika 4T z 250
Date: Tue, 6 Sep 2011 03:22:53 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 25
Message-ID: <9...@b...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 94.42.81.172
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1315304936 31261 127.0.0.1 (6 Sep 2011 10:28:56 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Sep 2011 10:28:56 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: bl1g2000vbb.googlegroups.com; posting-host=94.42.81.172;
posting-account=WgfIvgoAAACQy_Q9VWNB2Uy8oJYpnPpX
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-Via: 1.1 USPWARISA1
X-Google-Web-Client: true
X-Google-Header-Order: VCRUHALNK
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64;
Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET
CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; InfoPath.2; Zune 4.7; MS-RTC LM
8),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:645208
[ ukryj nagłówki ]Cześć,
Dzisiaj drobny offtop - potrzebuję podłubać nieco przy swoim kibelku -
'1999 Honda Pantheon 150 2T (FES 150). Przy nagrzanym silniku słabo
pali, kiepsko się wkręca na obroty i ogólnie gorzej 'idzie'. Dopóki
jest zimny i działa automatyczne ssanie, wszystko jest ok. Potrzebuję
serwisówkę, niestety, jak się okazuje, w necie jest to biały kruk. Czy
któryś z kolegów mógłby poratować?
Druga sprawa - ponieważ na liczniku wybiło 30 tys km (+ zapewne to, co
skręcił sprzedający), powoli oswajam się z koniecznością zrobienia za
jakiś czas remontu silnika. Ale może lepiej było by zrobić swap z
Foresighta 250?
Skuty wizualnie są niemal identyczne i masa części jest wymiennych.
Czy ktoś z Was jest w stanie powiedzieć, czy ten 4T silnik z FES 250
wejdzie w mocowania 150?
Z góry dzięki!
--
Łukasz,
Triumph Tiger 955i, Honda FES 150, WAW
Następne wpisy z tego wątku
- 06.09.11 11:12 Glub
- 06.09.11 19:44 Andrzej Lawa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=