  • 21. Data: 2014-10-22 23:30:20
    Temat: Re: Historia połączeń telefonicznych
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:almarsoft.4702371997766244120@news.neostrada.pl
    > A w ogóle pytanie Pszemola to jakieś dziwne jest,
    > bo przecież w trakcie rozmowy można uruchomić aplikację kontakty i
    > przyjrzeć historię dowolnego nr.

    Aplikacja "Contacts" na iOS to książka adresowa,
    nie ma w niej ani historii wybranych połączeń ani
    historii wysłanych e-mailii ani historii dojazdów do
    adresu ulicznego... Sucha baza adresowa.

    Historię połączeń natomiast oferuje aplikacja dialera,
    gdzie pod pozycją na liście ostatnio wykonanych połączeń
    masz ciąg dat/czasów ostatnich rozmów i jak dotkniesz
    pozycji na liście nazwisk to automagicznie wykręcasz
    numer skojarzony z tą osobą.

    Ta lista jest niedostępna w tej aplikacji w czasie rozmowy.
    Można jedynie rozmowę zawiesić, przełączyć na głośnik
    lub wywołać klawiaturę do wstukania kodow DTFM do
    np. automatów bankowych.

    > Zresztą można uruchomić dowolną aplikację. Dla mnie pytanie bez sensu.

    Tak, uruchomić można dowolną, z wyjątkiem tego dialera
    którego przecież właśnie używasz i mu się GUI zmienia tak,
    że listy z historią połączeń lub lista "ulubionych" kontaktów
    jest niedostępna.

  • 22. Data: 2014-10-22 23:32:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...

    > w iPhonie mozna tak zrobic? jak? <rs>

    Trywialnie prosto: w czasie rozmowy naciskasz okrągły guzik Home
    na przodzie telefonu: dialer ucieka do takiej zielonej belki na górze
    ekranu (na której można tapnąć aby go wywołać spowrotem na ekran)
    a na reszcie ekranu pojawiają się normalne ikony dostępnych aplikacji...

  • 23. Data: 2014-10-23 00:06:12
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 22 Oct 2014 23:30:20 +0200, Pszemol napisał(a):

    > Aplikacja "Contacts" na iOS to książka adresowa,
    > nie ma w niej ani historii wybranych połączeń ani
    > historii wysłanych e-mailii ani historii dojazdów do
    > adresu ulicznego... Sucha baza adresowa.

    To smutne...

> [...]
    > masz ciąg dat/czasów ostatnich rozmów i jak dotkniesz
    > pozycji na liście nazwisk to automagicznie wykręcasz

    Łał! Amajzing!

> [...]

    > którego przecież właśnie używasz i mu się GUI zmienia tak,
    > że listy z historią połączeń lub lista "ulubionych" kontaktów

    No to wiesz dlaczego użytkownik iPhone, musi być wyznawcą Apple - w BB, czy
    Androidzie użytkownicy nie mają takich problemów. Nawet zabytkowy BB Curve
    8900 z OS5 ma możliwość wybrania z poziomu kontaktu w książce adresowej
    "Dziennika działań", w którym masz całą aktywność: SMS'y, połączenia,
    e-maile, pozycje kalendarza związane z tym kontaktem. W nowszych BB
    dziennik wyświetla się automagicznie na karcie kontaktu.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 24. Data: 2014-10-23 00:14:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 22 Oct 2014 20:55:20 +0200, John Kołalsky<j...@k...invalid>
    wrote:
    > Nie bardzo. Każda aplikacja musiałaby oferować wszystkie
    funkcjonalności do
    > jakich urządzenie jest używane np nawigacja musiałaby mieć telefon
    i sms i
    > latarkę i..

    Nie oto chodzi, jest api z którego można skorzystać i napisać własną
    aplikację mającą to co się chce, np. dialer z historią połączeń.

    --
    Marek

  • 25. Data: 2014-10-23 00:18:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 22 Oct 2014 23:30:20 +0200, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Historię połączeń natomiast oferuje aplikacja dialera,

    Żeby przejrzeć listę połączeń to trzeba odpalać aplikację dialer? A
    daty można wymienić dialer na inny jak się niepodoba? Co wtedy z tą
    listą połączeń?

    --
    Marek

  • 26. Data: 2014-10-23 06:04:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Żeby przejrzeć listę połączeń to trzeba odpalać aplikację dialer?

    Jeśli przez "odpalać" masz na myśli tapnięcie na ikonę zielonego
    telefonu to tak, trzeba strasznie odpalać... tak jak każdą inną apkę.

    > A daty można wymienić dialer na inny jak się niepodoba?
    > Co wtedy z tą listą połączeń?

    Nie wiem, nie próbowałem.

  • 27. Data: 2014-10-23 06:06:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To smutne...

    Czy ja wiem... nie przesadzałbym z tymi emocjami :-)

    > Łał! Amajzing!

    Wspaniałe, nie? :-)))

> [...]
    > e-maile, pozycje kalendarza związane z tym kontaktem. W nowszych BB
    > dziennik wyświetla się automagicznie na karcie kontaktu.

    Jasne... BB jest "the best", dlatego taką furorę na rynku robią
    jego telefony i dlatego akcjonariusze prześcigają się w zakupie
    akcji RIM na giełdzie :-)))

  • 28. Data: 2014-10-23 06:07:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > funkcjonalności do
    > i sms i
    >
    > Nie oto chodzi, jest api z którego można skorzystać i napisać własną
    > aplikację mającą to co się chce, np. dialer z historią połączeń.

    Marku, ale nie o tym mowa. Nie jesteśmy na forum dla developerów.
    Jesteśmy użytkownikami i rozmawiamy o gotowych produktach a nie
    o ich możliwościach oprogramowywania przez programistów z użyciem API...

  • 29. Data: 2014-10-23 07:45:04
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 23 Oct 2014 06:06:22 +0200, Pszemol napisał(a):

    > Jasne... BB jest "the best", dlatego taką furorę na rynku robią
    > jego telefony i dlatego akcjonariusze prześcigają się w zakupie
    > akcji RIM na giełdzie :-)))

    He he... Miliony much nie mogą się mylić! Pozwól jednak, że ja wybiorę
    stek, zamiast krowiego łajna :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 30. Data: 2014-10-23 09:21:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > Jesteśmy użytkownikami i rozmawiamy o gotowych produktach a nie
    > o ich możliwościach oprogramowywania przez programistów z użyciem API...

    ta możliwość to jest to co zobaczysz w dostępnych aplikacjach. Nikt od
    Ciebie nie wymaga, żebyś sam te aplikacje pisał.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?