  • 1. Data: 2015-09-25 23:20:12
    Temat: Heyah za 29,99
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktos widział opis tej oferty Heyah za 29,99 w której jest co miesiąc
    5GB transferu? coś mi śmierdzi powcami...

  • 2. Data: 2015-10-07 12:54:10
    Temat: Re: Heyah za 29,99
    Od: Oje Ejo <o...@y...ru>

    On 09/25/15 23:20, platformowe głupki wrote:
    > czy Ktos widział opis tej oferty Heyah za 29,99 w której jest co miesiąc
    > 5GB transferu? coś mi śmierdzi powcami...

    A moze wiesz jak sprawic zeby DOMYSLNY pakiet SMART-L nie aktywowal
    sie AUTOMATYCZNIE?
    Poniewaz ja akurat nie potrzebuje internetu w fonie a pakiet SMART zje
    mi zrazu 19 na tenze internet ktorego nie chce...

    A w ogole, T-Mobile pozastawial TYYYYYLE pulapek, marketingowych
    sztuczek, chocby KLASYKA czyli rozne "SZAFA GRA" "CIEKAWOSTKI" i inne
    GOOVNO... wlaczajece sie SAMO i jezeli ktos nie zauwazy w pore i sam nie
    wylaczy tego to mu potem strzepuje kase regularnie (samo)...