  • 41. Data: 2010-05-28 05:59:39
    Temat: Re: Harley - problem [Uwaga - dlugie]
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-28 00:00, Sybi pisze:

    > Nie wiem Kuczu! Zastanawiam sie! Jakas przyczyna hujowego zachowania opony
    > musi byc!
    > Jechalem samochodem za tym motocyklem i rzucalo nim na boki po pol metra!!!
    > W tym szum!!

    No to ja bede sie upieral ze trafiliscie na zjebany egzemplarz opony.
    Blad gumiarza mozna chyba wykluczyc. ME880 to trudna opona aczkolwiek w
    uzytkowaniu sprawdza sie rewelacyjnie.
    Jako ciekawostke dodam iz przednia 130/90R16 jest wyzsza i grubsza niz
    innych firm i nie pasuje w wiekszosc akcesoryjnych blotnikow
    przewidzianych dla tego rozmiaru.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 42. Data: 2010-05-28 06:22:37
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał:
    > No to ja bede sie upieral ze trafiliscie na zjebany egzemplarz opony. Blad
    > gumiarza mozna chyba wykluczyc. ME880 to trudna opona aczkolwiek w
    > uzytkowaniu sprawdza sie rewelacyjnie.

    Zostaly dwie mozliwosci.
    Faktycznie wadliwa guma. Facet ja zalozyl na jesien zeszlego roku. Zrobil
    jeden wypad do Lodzi i z powrotem. Kulal sie po harleyowemu tzn. do 120 km/h
    na autostradzie i moze byc ze nie wyczul problemu pojawiajacego sie od
    140km/h. Wszystkiego moze przejechal jakies 1500km.
    Druga opocja jest taka ze opona odkszatalcila sie na skutek dlugotrwalego
    stania zima pod obciazeniem. Podobno w tak ciezkim sprzecie na zime trzeba
    stawiac moto na podnosniku albo dymac gume do 4 atm. To jest tylko podobno!
    Ale brzmi wiarygodnie prawda?;) Moze ME880 jest mniej wytrzymala na
    dlugotrwale obciazenie jak jej odpowiednik Dunlopa dedykowany do HD?
    No nic w kazdym razie zakonczenie szczesliwe i jedno doswiadczenie wiecej.
    Tylko garaz stoi teraz jakis taki pusty...;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 43. Data: 2010-05-28 06:33:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-28 08:22, Sybi pisze:

> [...]
    > stawiac moto na podnosniku albo dymac gume do 4 atm. To jest tylko podobno!

    Nieee. Mam wiele ciezkich motocykli "pod opieka" i nigdy sie nie
    zdarzylo aby po zimie byl problem z gumami. A nikt z moich znajomych nie
    wstawia moto na podnosnik ani nie dyma opon do tak wysokiego cisnienia.

    > Moze ME880 jest mniej wytrzymala na
    > dlugotrwale obciazenie jak jej odpowiednik Dunlopa dedykowany do HD?

    Nie, MArathon to baaardzo wytrzymala opona

    > No nic w kazdym razie zakonczenie szczesliwe i jedno doswiadczenie wiecej.
    > Tylko garaz stoi teraz jakis taki pusty...;))

    Zawsze mozesz sobie kupic :) Mam Fatboya na sprzedaz jakby cos ;)

  • 44. Data: 2010-06-01 22:24:36
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Grzybol" napisał:
    > Hehe, już nie pozdrawiasz? :-) Mądry jebany starcze... Zabolało? To
    > świetnie. Cieszesie:-)

    Znasz Sir Piernika osobiście? Ja tak.
    Taka wypowiedz i uzywanie w stosunku do niego takiego slownictwa to juz
    najdoskonalszy sposob na udowodnienie Twojego braku kultury, oleju w glowie
    i skrzywienia charakteru.
    Szkoda mi Ciebie. Naprawde.
    --
    Zdecydowanie niepozdrawiam
    Sybi

  • 45. Data: 2010-06-02 05:46:15
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Sybi" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Taka wypowiedz i uzywanie w stosunku do niego takiego slownictwa to juz
    > najdoskonalszy sposob na udowodnienie Twojego braku kultury, oleju w
    > glowie i skrzywienia charakteru.

    Pisalem juz pare razy - spokojne tlumaczenie na grzybola nie dziala. Moze
    czasem ma sluszne racje, ale jak sie przypierdoli to koniec. Dlatego
    proponuje kompletnie ignorowac, niezaleznie czy jest akurat w KF, czy nie
    (bo lubi chlopak czesto zmieniac adresy).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 46. Data: 2010-06-02 06:28:33
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Ivam" napisał:
> [...]
    > proponuje kompletnie ignorowac, niezaleznie czy jest akurat w KF, czy nie
    > (bo lubi chlopak czesto zmieniac adresy).

    Oczywiscie masz racje, jak ktos napisal:
    "nigdy nie dyskutuj z glupcem, ludzie moga nie dostrzec roznicy".
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 47. Data: 2010-06-02 08:11:54
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > Taka wypowiedz i uzywanie w stosunku do niego takiego slownictwa to juz
    > najdoskonalszy sposob na udowodnienie Twojego braku kultury, oleju w

    A mnie znasz osobiście? Reszta tak jak napisałeś...

    --
    Grzybol

  • 48. Data: 2010-06-02 08:12:22
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > proponuje kompletnie ignorowac, niezaleznie czy jest akurat w KF, czy nie
    > (bo lubi chlopak czesto zmieniac adresy).

    DZięki za piękną ocenę. Jestem pod wrażeniem:-)

    --
    Grzybol

  • 49. Data: 2010-06-02 08:12:48
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Oczywiscie masz racje, jak ktos napisal:
    > "nigdy nie dyskutuj z glupcem, ludzie moga nie dostrzec roznicy".

    Kto to napisał?

    --
    Grzybol

  • 50. Data: 2010-06-02 08:23:48