  • 31. Data: 2010-11-14 16:07:11
    Temat: Re: Hardware do dewelopingu
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sun, 14 Nov 2010 16:12:52 +0100, J?drzej Dudkiewicz
    <j...@n...com> wrote:

> [...]
    dex.html

    >Jest to logiczne, gdyż, zgodnie z artykułem drugim Ustawy Zasadniczej,
    >"Rzeczpospolita Polska jest demokratycznym państwem prawnym,
    >urzeczywistniającym zasady sprawiedliwości społecznej".
    >
    >JD

    He, he... Doskonale!

    A.L.

  • 32. Data: 2010-11-14 19:08:31
    Od: Michal <n...@d...me>

    z mojej obserwacji procesu kompilacji na gentoo wynika, ze ramu wystarczalo zawsze
    (1GB),
    a procesora było zawsze za malo(athlon 3000 jeden rdzen)

  • 33. Data: 2010-11-15 12:56:14
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 05.11.2010 19:46, M.H. wrote:
    > Witam,
    > rozważam modernizację komputera. Powiedzmy, że jego krytycznym
    > zastosowaniem będzie kompliacja/linkowanie, debugowanie i takie tam,
    > jednym słowem deweloping. I w związku z tym mam dylemat : jakie elementy
    > sprzętu są krytyczne. Wiem, że w zasadzie wszystkie (może oprócz karty

    Programiści powinni korzystać z najtańszych komputerów z supermarketu, w
    końcu by się skończyło, że prosty kalkulator wymaga 4 rdzeni i 8GB RAM.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 34. Data: 2010-11-15 17:01:10
    Od: "R.M.M" <r...@o...pl>

    W dniu 2010-11-15 13:56, b...@n...pl pisze:

    > Programiści powinni korzystać z najtańszych komputerów z supermarketu, w
    > końcu by się skończyło, że prosty kalkulator wymaga 4 rdzeni i 8GB RAM.

    Poniekad masz racje, bo wtedy by sie zaczelo pisanie w notatniku i
    kompilowanie w linii polecen. A do tego trzeba troche wiecej wiedzy niz
    pozlepianie kilku kawalkow kodu z netu i wcisniecie F costam.

    Smutna prawda jest taka, ze pracujac na "komputerach z supermarketu"[*]
    mozna byloby sie pociac, a nie efektywnie pracowac przy wiekszych
    projektach we wspolczesnych IDE...

    --
    R.M.M

  • 35. Data: 2010-11-15 18:37:43
    Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy>

    Mateusz Loskot wrote:

    > Jest istotna różnica, pomiędzy krajem afrykańskim a murzynem.
    > Apartheid, na przykład, nie był dziełem czarnoskórych mieszkańców tego
    > kontynentu.

    Proponuję zapoznać się z historią Liberii.

    j..

  • 36. Data: 2010-11-15 19:55:52
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Mon, 15 Nov 2010 18:01:10 +0100, R.M.M napisał(a):

> [...]
    >
    > Smutna prawda jest taka, ze pracujac na "komputerach z supermarketu"[*]
    > mozna byloby sie pociac, a nie efektywnie pracowac przy wiekszych

    No wiesz, gdyby tworcom owych IDE dac takze kompy z marketu... ;-)

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 37. Data: 2010-11-15 20:11:31
    Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy>

    Norbert wrote:

    > No wiesz, gdyby tworcom owych IDE dac takze kompy z marketu... ;-)

    Vim!

    (raz, dwa trzy, próba flejma...)

    j..