  • 1. Data: 2009-10-25 11:45:12
    Temat: HTC Hero w Play promocja dla abonentów
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    Tutaj mamy ofertę

    http://web.playmobile.pl/pl/moj-play/dla-klientow/pr
    omocje/swobodny_internet_dla_abonentow/index.html

    Realia takie, że nikt nic nie wie o tej cenie. Do tego zgodnie z
    regulaminem promocji opłata aktywacyjna jest 39 zł brutto ale o tym też
    nikt nie wie i liczą 49 zł i zasłaniają się że strona nie jest ofertą
    handlową.
    Tą kwestie bez problemu sobie wyjaśnię, jednak interesuje mnie różnica w
    cenie już samego aparatu. Niby albo aż 100zł robi dużą różnice. Oferta
    zaznaczam dotyczy zakupu w salonie. Ktoś może z korzystał z tej promocji
    i mógł by się podzielić ile zostało mu policzone. Lub wie coś więcej na
    ten temat.

    Max

  • 2. Data: 2009-10-26 19:05:26
    Temat: Re: HTC Hero w Play promocja dla abonentów
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    MM pisze:
> [...]
    > zaznaczam dotyczy zakupu w salonie. Ktoś może z korzystał z tej promocji
    > i mógł by się podzielić ile zostało mu policzone. Lub wie coś więcej na

    Co prawda nie korzystałem jeszcze z tej promocji, ale ...
    Pod koniec stycznia kończy mi się abonament dla firm i rozważałem dwie
    opcje:
    1) abonament bez tele i abonament 50% czyli 25 zł netto i prawie 200min.
    2) umowa na 2 lata + HTC Hero za około 600 zł brutto i przez dwa lata
    abo tańszy o 30%.

    Raczej wybiorę opcję nr 1, teraz mam Nokię 5800 XM i jestem w 100%
    zadowolony w tego telefonu, a Andriod dopiero co powstaje i nie wiem czy
    jest już na niego tak dużo aplikacji jak na Symbiana.

    OK, trochę zboczyłem z tematu, na koniec napiszę tylko to że osoba na
    BOK powiedziała abym poczekał jeszcze z decyzją bo na pewno ktoś z
    działu "dbania o klienta" się jeszcze odezwie i końcem roku można liczyć
    na HTC w dobrej cenie.

    Więc jeżeli Ci się nie śpieszy to poczekaj na Mikołajki :)
    Pozdrawiam :)

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 3. Data: 2009-10-26 20:59:25
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    MaREK pisze:

    > Więc jeżeli Ci się nie śpieszy to poczekaj na Mikołajki :)
    > Pozdrawiam :)

    Nie spieszyło mi się, ale zawód związany z komputerami sprawił że
    wpadłem w delikatny trans. Teraz kwestie błędów wyjaśniam z rzecznikiem
    Play.
    Co do aplikacji i symbiana, właśnie robiłem przesiadkę z e51 i r63 Mam
    mieszane uczucia na chwile obecną. Niby jest dużo oprogramowania, jednak
    tyle samo brakuje. Skype bez obsługi 3G i wifi, brak możliwości
    nagrywanie rozmowy, dopiero raczkujący klient SIP, bezpośredni upload na
    youtube ograniczony do 3Mb...dopracują pewnie to wszystko z czasem bo
    android to naprawdę ogromne możliwości. Jednak jak masz możliwość to
    pobaw się przez 2-3 dni takim telefonem, bo nie każdemu pasuje macany
    ekran i inna myśl techniczna.

    Max

  • 4. Data: 2009-10-28 18:29:47
    Od: Ra <a...@a...com>

    MM pisze:
> [...]
    > zaznaczam dotyczy zakupu w salonie. Ktoś może z korzystał z tej promocji
    > i mógł by się podzielić ile zostało mu policzone. Lub wie coś więcej na

    tak wogóle to widzę że hero znowu poszedł w górę i to całkiem konkretnie,
    zaczynał chyba od 799 w abo 25 a teraz jest 1349. Na allegro cena prawie
    porównywalna z iphone 3gs
    Mam nadzieję że na święta pojawi się trochę lepszy następca hero lub g1
    bo nie będzie mi się chciało dłużej czekać i wezmę iphona

  • 5. Data: 2009-10-28 22:16:29
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    MM pisze:
    Jednak jak masz możliwość to
    > pobaw się przez 2-3 dni takim telefonem, bo nie każdemu pasuje macany
    > ekran i inna myśl techniczna.

    Od kilku miesięcy bawię się macaną Nokią 5800 ale z tego co wiem HTC ma
    inny rodzaj ekranu, w Nokii tak jak w palmtopach konieczny jest nacisk,
    HTC ma ekran jak w iphonie - pojemnościowy, o ile nie mylę nazwy.
    Czy ten rodzaj masz na myśli :) ??

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 6. Data: 2009-10-29 06:26:47
    Od: MM <p...@r...maksymilian.com>

    MaREK pisze:

> [...]
    > inny rodzaj ekranu, w Nokii tak jak w palmtopach konieczny jest nacisk,
    > HTC ma ekran jak w iphonie - pojemnościowy, o ile nie mylę nazwy.

    Miałem na myśli ogólnie obsługę telefonu za pomocą ekranu dotykowego.
    Inaczej to wygląda w prezentacji u kolegi w ręce a inaczej samemu to
    robić codzienne czynności.Ale jak już używasz tego typu telefonu to
    myślę że będziesz bardzo zadowolony z Hero.

    Max

  • 7. Data: 2009-10-29 07:33:59
    Od: MM <p...@r...maksymilian.com>

    Ra pisze:

> [...]
    > Mam nadzieję że na święta pojawi się trochę lepszy następca hero lub g1
    > bo nie będzie mi się chciało dłużej czekać i wezmę iphona

    No z cenami to pojechali teraz. Jednak widać , że zaczynają wypychać
    samsungi. Ciekawe jakie teraz będzie tłumaczenie podwyżki.

    Max