  • 1. Data: 2013-01-02 18:03:18
    Temat: HTC Desire Z - załaczniki zamiast obrazków w mms
    Od: me-how <t...@k...pl>

    Witam, coś mi się popsuło w mmsach. Zamiast obrazka jak wczesniej widze
    ikonke załacznik, ktora ma wielkosc ale sie nie otwiera. Nie mozna jej
    zapisać, czy podejrzeć. APN poprawiałem, reserowałem tel, skrzynka nie
    jest przepełniona jakoś szczegolnie. Nic w ustawieniach nie było
    zmieniane, ot tak coś padło. Może jakiś pomysł?

    pozdro
    M.