  • 21. Data: 2017-05-03 21:16:52
    Temat: Re: HP DeskJet 2130 Kupić? Nie kupić?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/3/2017 8:32 PM, Uncle Pete wrote:
    > Podziel się informacją, jaki to model.

    HP LJ 3800.

  • 22. Data: 2017-05-05 12:31:59
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 5/3/2017 9:16 PM, Sebastian Biały wrote:

    > HP LJ 3800.

    Dzięki. Popatrzyłem na ceny na Allegro... Ech...

  • 23. Data: 2017-05-05 17:57:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/5/2017 12:31 PM, Uncle Pete wrote:
    > Dzięki. Popatrzyłem na ceny na Allegro... Ech...

    Nie patrz na nie. Przyczaj się. Ja swoją wyszarpałem z allegro właśnie.

  • 24. Data: 2017-05-09 21:09:10
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał:

    > Pamietaj że branczowanie dyskusji czesto podsuwa pytającym inne, bywa że
    > lepsze, rozwiązania. To nie kongres PiSu żeby nie można było sugerować
    > innych opcji.

    Podsuwanie innych opcji zaciemnia wątek i często wygląda jak:

    Chcę naprawić Fiata...

    A Twoja inna opcja brzmi:

    Kup Mercedesa. I taki to ma sens.

    Pzdr

  • 25. Data: 2017-05-09 21:44:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/9/2017 9:09 PM, Kamil wrote:
    > Podsuwanie innych opcji zaciemnia wątek i często wygląda jak:
    > Chcę naprawić Fiata...
    > A Twoja inna opcja brzmi:
    > Kup Mercedesa. I taki to ma sens.

    Zmartwie Cię. W tym wypadku wygląda właśnie dobrze. Pytający dostał
    opcje reanimowania starego sprzętu i jest to tańsza niż kupno nowego.

  • 26. Data: 2017-05-10 09:18:49
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Zmartwie Cię. W tym wypadku wygląda właśnie dobrze. Pytający dostał
    > opcje reanimowania starego sprzętu i jest to tańsza niż kupno nowego.

    porównianie z autami, jest o tyle nie trafne, że auta rdzewieją, a ich
    przebieg, czasami nawet 10 letni, powoduje że jakakolwiek naprawa staje
    się nieopłacalna. ja jednak polecałem starą drukarkę, która powstała gdy
    priorytetem była trwałość a nie dojenie klienta. czyli kup auto które
    może przejechać spokojnie milion kilimetrów, nie zardzewieje, a
    zasilanie w paliwo jest śmiesznie tanie. kupisz takie auto ? nie bo...
    tu o ile pamiętam nie padła odpowiedź, albo była "z dupy"

    ToMasz
    Ps przypominam że polecałem cokolwiek z hp na tuszach 15, 45, 78

  • 27. Data: 2017-05-11 01:12:08

    > Zmartwie Cię. W tym wypadku wygląda właśnie dobrze. Pytający dostał
    > opcje reanimowania starego sprzętu i jest to tańsza niż kupno nowego.

    Dzięki bardzo :-)

    Nie wiem czy aktualizacja biosu mojej płyty głównej czy nowa wersja
    VMware dała taki rezultat że wirtualne XP działa bardzo szybko a i
    obsługa starego skanera ruszyła z buta. :-)

    PS. Oczywiście wszystko stoi na SSD. Bajka :-)