  • 11. Data: 2010-06-07 22:35:39
    Temat: Re: HHO [w zasadzie][piątkowo]
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-06-07, Massai <t...@w...pl> wrote:

    > Kiedyś czytałem jakieś poważniejsze analizy i generalnie były uwagi że
    > takie ustrojstwo (z tym że bez głupot o HHO, tylko po prostu
    > elektroliza wody na wodór i tlen) owszem może per saldo zwiększać ciut
    > moc i ograniczać spalanie, tylko nie ze względu na dodatkową energię ze
    > spalania wodoru, a wpływie dodatku wodoru do mieszanki na
    > "równomierność" spalania.

    Ale w tych poważniejszych nie było takich kwiatków i nie było nic o
    przechodzeniu na zasilanie wyłącznie wodą po uruchomieniu silnika. Tylko
    jakieś nudne zwiększenie sprawności o parę/paręnaście procent.

    Nudy panie, nudy ;-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 12. Data: 2010-06-07 22:55:24
    Temat: Re: [OT] teoria Re: HHO
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    m4rkiz wrote:
    > nie byloby bo wody dolewasz - to nie jest zamkniety uklad

    Niech mnie ktos pocieszy że praw zachowania uczą dalej w szkołach ...

  • 13. Data: 2010-06-09 10:17:08
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    masti wrote:

    > Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 17:36:43 +0100, osobnik zwany m4rkiz
    > wystukał:

    > ToMasz >> wystukał:

    > sobie >>> myśle: jakby zbudować silnik stacjonarny który startuje
    > tylko na >>> klasycznym paliwie, a jak HHO zacznie wytwarzać "gazy"
    > to wyłączyć >>> dopływ klasycznego paliwa - zasilać jedynie z
    > HHO. Gdyby takie >>> urządzenie zadziałało to mamy silnik na wode.
    > nie powiem ze to >>> fizycznie perpetum mobile,

    > dawaj! udowodnij to energetycznie :)

    Może jemu chodzi o ciężką wodę? ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 14. Data: 2010-06-22 22:51:56
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:hujfca$1tj$11@inews.gazeta.pl...

    > dawaj! udowodnij to energetycznie :)

    ciii, dopiero teraz doczytalem ze mowimy o elektrolizie pradem z alternatora
    zeby potem to spalic a energie wykorzystac na alternator+naped

    i w tej opcji bylo by to perpetuum mobile bo uklad na dobra sprawe
    moglby byc zamkniety skoro po spaleniu otrzymywalibysmy wode

    oczywiscie w takiej opcji dzialac to nie bedzie bo wyprodukowanie wodoru
    z wody wiaze sie z wydatkiem energii w najlepszym (idealnym) przypadku
    rownym temu co da sie uzyskac ze spalania