    From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: HDMI i teletekst - czy to możliwe?
    Date: Sat, 25 Jun 2011 20:05:50 +0200

    Powiedzcie mi czy ja czegoś nie wiem, czy może coś się zmieniło. Do
    dzisiaj byłem przekonany, że teletekstu na telewizorze do którego sygnał
    doprowadzany jest przez HDMI oglądać się nie da. Jestem (a może byłem)
    przekonany, że specyfikacja HDMI nie przewiduje transmisji sygnału
    teletekstu. Oczywiście mowa o teletekście włączanym w telewizorze, a nie
    w odbiorniku/dekoderze satelitarnym. Aż tu dzisiaj czytam, że ktoś
    twierdzi, że jego telewizor (nie wiem jaki) do którego przez HDMI ma
    podłączony odbiornik Ariva daje możliwość odbioru teletekstu i to
    włączonego w telewizorze! Cała moja skromna wiedza posypała się jak
    choinka po Trzech Królach. Ale zwracam się do Was, jakie jest Wasze
    zdanie, gość konfabuluje, czy też może to być prawdą?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675