  • 1. Data: 2010-11-06 22:14:08
    Temat: HD z Cyfry
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Coś mi się stało z anteną, czy ktoś jeszcze ma/miał dziś wieczorem problemy
    z odbiorem HD z Cyfry?
    Programy SD chodzą prawidłowo, a z HD żaden, albo nie ma nic, albo się tnie
    niemiłosiernie - sprawdzałem na dwóch tunerach, więc to nie tuner.

  • 2. Data: 2010-11-07 10:23:37
    Temat: Re: HD z Cyfry
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Cavallino wrote:
> [...]
    > Programy SD chodzą prawidłowo, a z HD żaden, albo nie ma nic, albo
    > się tnie niemiłosiernie - sprawdzałem na dwóch tunerach, więc to nie

    mgła ?

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 3. Data: 2010-11-07 10:37:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > mgła ?

    Nie, w nocy było czyste niebo, widziałem gwiazdy, a HD nie chodziło (z
    wyjątkiem MTV HD - więc brak odbiru dotyczy chyba jednego transpondera).
    A teraz już wszystko działa.

    Mam 3 hipotezy:
    1. tuner Cyfry coś tam sobie w nocy pobierał w tle (mam dwa tunery na jednym
    konwerterze) czym zakłócił odbiór tych programów, ale tu się coś by nie
    zgadzało, bo zakłóciłby też sam sobie
    2. wilgość po deszczu gdzieś się dostała
    3. Cyfra miała przerwę w nadawaniu

  • 4. Data: 2010-11-08 17:50:59
    Od: crazy <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-06 23:14, Cavallino pisze:
> [...]
    > Programy SD chodzą prawidłowo, a z HD żaden, albo nie ma nic, albo się
    > tnie niemiłosiernie - sprawdzałem na dwóch tunerach, więc to nie tuner.

    Antena za mała albo źle ustawiona.

  • 5. Data: 2010-11-08 19:25:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "crazy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Antena za mała albo źle ustawiona.

    Antena 80, przez ostatni rok nie ruszana, dzisiaj w chmurach ustawiona
    dobrze, a w sobotę, na krystalicznie czystym niebie ustawiona źle?
    Raczej nie trafiłeś.

  • 6. Data: 2010-11-08 19:41:51
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Antena 80, przez ostatni rok nie ruszana, dzisiaj w chmurach ustawiona
    > dobrze, a w sobotę, na krystalicznie czystym niebie ustawiona źle?
    > Raczej nie trafiłeś›.

    Właśnie przy trudnych warunkach, przy stłumionym sygnale, daje się precyzyjniej
    ustawić antenę.
    Gdy sygnał mocny to nie widać różnicy w odbiorze przy większych odchyłkach
    kątowych anteny a przy słabym sygnale znacznie mniejsze odchylenie powoduje
    zanik odbioru.

  • 7. Data: 2010-11-08 19:44:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " Wmak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Gdy sygnał mocny to nie widać różnicy w odbiorze przy większych odchyłkach
    > kątowych anteny a przy słabym sygnale znacznie mniejsze odchylenie

    Przeczytaj jeszcze raz na co odpowiadasz.
    Źle ustawiona antena robiłaby problemy DZISIAJ, a nie w sobotnią noc.

  • 8. Data: 2010-11-08 20:33:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 08.11.2010 20:44, Cavallino pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz na co odpowiadasz.
    > Źle ustawiona antena robiłaby problemy DZISIAJ, a nie w sobotnią noc.

    dokładnie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 9. Data: 2010-11-09 18:41:34
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

> [...]

    Zrozumiałem, że po roku bez dotykania wpadłeś na pomysł od nowa ustawić antenę,
    dwukrotnie: w sobotę i dzisiaj.

  • 10. Data: 2010-11-09 19:30:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zrozumiałem, że po roku bez dotykania wpadłeś na pomysł od nowa ustawić
    > antenę,
    > dwukrotnie: w sobotę i dzisiaj.

    Nic takiego nie pisałem, od roku kiedy został zmieniony konwerter na
    monoblocka jej nie ruszałem, ani w sobotę ani dzisiaj.
    I w sobotę hd nie było, a od niedzieli do dziś jest.
    Cuda panie.